מנדי ברגר | יום כ"ז תמוז ה׳תש״פ 19.07.2020

עיתון 'המודיע' נגד נתניהו: "הילד הרביעי והחמישי רעבים ללחם"

עיתון 'המודיע' תוקף במאמר חריף את נתניהו תחת הכותרת ""נתניהו, הילד הרביעי והחמישי רעבים ללחם" וזאת בעקבות תוכנית המענקים הכספיים לכל בעל משפחה עבור הילד הראשון, השני והשלישי של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ 
עיתון 'המודיע' נגד נתניהו:
עיתון ה'מודיע' ברקע רה"מ נתניהו. ארכיון. (צילום: לע"מ)

ביום חמישי בשעות הערב, הודיעו יחד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ על תוכנית המענקים הכספיים לכל בעל משפחה עבור הילד הראשון, השני והשלישי. אך כעת, היא מעוררת סערה בקואליציה ואף הגיעה אל התקשורת החרדית - כאשר הבוקר (א') עיתון 'המודיע' תוקף במאמר חריף את נתניהו תחת הכותרת "נתניהו, הילד הרביעי והחמישי רעבים ללחם".

"מה עשו לנתניהו רע ילדי המשפחות ברוכות הילדים, שהוא כה מתנכל להם זה קרוב לעשרים שנה?", נכתב בפתח המאמר. "שילוב של פופוליזם זול הקורץ אל הבוחר החילוני, ומפלה לרעה ביודעין את הילד החרדי", הוסיף כותב השורות.

"הממשלה הזו, שאחראית בתקופת הקורונה להתעמרות בציבור החרדי בגישה בררנית לרעה, באכיפה, בסגרים, באלימות, עושה את זה גם במישור הלחם לאכול", אנו מבקשים לקרוא לילד בשמו: זו אפליה! ומבקשים לקרוא בשמו של הילד: תנו גם לי, הילד הרביעי, החמישי, השישי, השביעי, העשירי והאחד עשר - כן ירבו! (גם אם זה לא מוצא חן בעיני מישהו), תנו גם לי פרוסת לחם, אפילו שאני מתכוון ליטול ידיים ולברך עליה 'המוציא'!", נכתב במאמר.

גם יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, קרא הבוקר לשרי הממשלה להצביע על תכנית המענקים רק אם המענק יינתן באופן דיפרנציאלי ורק אם כל ילד יקבל מענק, "כל ילד הוא ילד רעב", אמר גפני. 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.