מנדי ברגר | יום כ"ז תמוז ה׳תש״פ 19.07.2020

ההודעה המטלטלת של הגננת מפתח תקווה שנפטרה מקורונה

שלווה זלפריינד ע"ה, גננת חרדית מגן עירוני בפתח תקווה נפטרה ביום שישי מנגיף הקורונה, זאת לאחר שאובחנה כחיובית לנגיף לפני כמה שבועות • זלפריינד בת ה-64, הזהירה לאחר שנדבקה כי מקור ההדבקה הוא משפחות שהפרו הנחיות בידוד ושלחו את ילדיהן לגן
ההודעה המטלטלת של הגננת מפתח תקווה שנפטרה מקורונה
אילוסטרציה. ארכיון COL

שלווה זלפריינד ע"ה, גננת חרדית מגן עירוני בפתח תקווה נפטרה ביום שישי מנגיף הקורונה, זאת לאחר שאובחנה כחיובית לנגיף לפני כמה שבועות. זלפריינד בת ה-64, הזהירה לאחר שנדבקה כי מקור ההדבקה הוא משפחות שהפרו הנחיות בידוד ושלחו את ילדיהן לגן.

"ודאי ראית שכתבתי בעבר כי אני מבקשת לקחת אחריות מאחר ואני בקבוצת סיכון. והנה- אשר יגורתי... בא!", פתחה הגננת להורים בקבוצת הוואטצפ. "ידוע בודאות לרשויות על משפחות שהפרו בידוד או שלא מילאו אחר הנחיית העירייה לא לשלוח ילדים שיש בביתם בן משפחה בידוד".


זלפריינד הוסיפה: "על אנשים כמוני, באה להגן ההנחייה. לצערי, היו שהעדיפו לשלוח את הילד בגן מתוך הרגשת ה''סמוך'' הישראלי תוך פגיעה אנושה בערך חשוב של ''ערבות הדדית'' ו''לא תעמוד על דם רעך''. לי זה כבר לא משנה ממי נדבקתי ומי הפר בידוד. היו לי ניסים גלויים וזה שאני כותבת לך כרגע זה בכלל לא מובן מאליו. אבל אני פשוט מתחננת ומבקשת עבור הסבים והסבתות, השכנים והדודים המבוגרים שמקיפים אותנו ולא מגיע להם למות! גם אם יש להם מחלות רקע כאלה ואחרות".

הגננת כותבת להורים: "אני חלילה לא מאשימה אף אחד! שלא יובן כך מדבריי. יד ה' סובבה את הנסיבות והיא זו אשר הוציאה אותי מהמצב הקשה בו הייתי. נכון... בידוד לילד קטן היא חוויה לא נעימה, אבל היא עוברת תוך מקסימום שבועיים. אפשר למצוא המון סיבות ותירוצים למה אנחנו לא חייבים לשמור בידוד. ואפשר רגע אחד להיות שותפים להצלת חיים אמיתית. לחנך את ילדינו לערבות הדדית, לכבוד האחר ולשמירה על החיים".

עצוב לקרוא כיום את ההודעה ששלחה
זלפריינד ע"ה להורים אך היא ציינה כי "אובדן של אדם קרוב, או הידיעה כי מישהו חלה בגללך, קשה פי כמה וכמה מבידוד של שבועיים. ייתכן והדברים קשים לקריאה. אבל נכתבים בדם ליבי ובתפילה שאזכה בקרוב לצאת ממסע היסורים שקבלתי באהבה מאיתו יתברך. מאחלת בריאות איתנה לכולם ורק בשורות טובות".

שלווה, ככל הנראה נדבקה בקורונה בעת שהותה באירוע משפחתי. אך המסר מההודעה ששיגרה להורים הוא - עד כמה חובה על כל אדם להישמר ולשמור על הסובבים אותו. שמירה על הנחיות משרד הבריאות מצילים חיים! 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.