מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תשס״ה 01.07.2005

'שנה של עשייה'

בחדר מנחם שבמוסקבה התכנסו כדי לסכם שנה של עשייה חינוכית ולציין את סיומו של מבצע לימודי מוצלח, מבצע "חיילי בית דוד", מבצע אשר התנהל על פני כל השנה ואשר במסגרתו שיננו התלמידים אלפי משניות, מסכתות שלמות ופרקי תניא בע"פ. את המבצע ריכז המחנך, ר' מאיר קנלסקי אשר עמל ועשה לילותיו כימים למען הצלחת מבצע "חיילי בית דוד" והוביל אותו אל הסיום המוצלח. מבצע זה השתלב בתוך כלל העשייה וההתרחבות של החדר ההולך ומתקדם בצעדי ענק. מבצע "אבות ובנים" אף הוא אחד מהמבצעים המיוחדים שבחדר המרוכז על ידי ר' אפרים מלוב, מבצע אשר במסגרתו משננים בנים עם אבותיהם את החומר הנלמד וזוכים בפרסים על כך. במסיבה זו זכו אף מצטייני מבצע זה לפרסי הערכה על המאמצים הרבים שהם משקיעים כל שבוע.
'שנה של עשייה'
את דבר התורה נשא מר אייזיק משה אשר הילל ושיבח את החדר ובמיוחד את המורה של בנו ר' יוסי קעניג הפועל מתוך מסירות וללא לאות, בהתרגשות קבע כי "אין עוד מקום כזה בעולם". כמו כן הוזכר המחנך ר' יואל בורגן שקידם השנה את בוגרי החדר והכינם להיכנס לישיבה קטנה. להתרגשות רבה בקהל גרמו דבריו של נציג הורי התלמידים, מר אלברט ניסנוב, אשר סיפר שכשהוא היה ילד התבייש אביו להביט בעיניו משום שידע כי ילדו מתחנך בבית ספר של גויים והוא כהורה אינו יכול להועיל כלום. ואני, המשיך מר ניסנוב, ברוך השם זכיתי ובני מתחנך במוסד יהודי כה מיוחד ולבי מלא גאווה על כך.


הרב בערל לאזאר, בירך את התלמידים והוריהם והודה לצוות המיוחד שהביא אל סיומה של שנה יבול כה משובח. מנכ"ל המוסדות ומנהל החדר, ר' יוסף יצחק ליפסקר סיכם את דברי ימי שנת לימודים זו בשבחו את התלמידים על הישגיהם המיוחדים וכן גם המריץ להכפיל אותם לשנה הבאה בבחינת מי שיש לו מנה וכו'. צוות החדר זכה אף הוא לשיר ושבח על כל פועלו הרב למען קידום החדר והבאתו להישגים כה נאים.


בסיכומו של ערב, חילק הרב בערל לאזאר תעודות הצטיינות לתלמידים המצטיינים במבצעי השנה. כל ההורים יצאו מערב זה בתחושה שהיקר להם מכל מופקד בידיים אמונות, מקום המנווט ביד מטפחת, רגישה ואחראית של צוות החדר

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.