צבי סופר | יום כ"ב תמוז ה׳תש״פ 14.07.2020

איך תראה שנת הלימודים הבאה תשפ"א בבתי הספר? • חשיפה

שנת ה'תשפ"א היא שנת ה-30 לקריאתו הקדושה של הרבי "עשו כל אשר ביכולתכם, להביא את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש",  ובמוסדות 'רשת חינוך חב"ד – אהלי יוסף יצחק' כבר מתכוננים • הנושא השנתי לשנת הלימודים הבאה - נחשף כעת
איך תראה שנת הלימודים הבאה תשפ

איך תראה שנת הלימודים הבאה? 

רמז: שונה לחלוטין.

למרבית האנשים יש תחושות חששות ותקוות לקראת שנה"ל הקרובה. איך היא תראה? באיזה אופן יתנהלו הלימודים? אווירה של משהו חדש אופפת את האוויר. 

שנת ה'תשפ"א היא שנת ה-30 לקריאתו הקדושה של הרבי "עשו כל אשר ביכולתכם, להביא את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש",  ובמוסדות רשת חינוך חב"ד – אהלי יוסף יצחק כבר מתכוננים. הנושא השנתי לשנת הלימודים הבאה נחשף כעת בפרסום ראשון: "יוצרים גאולה" – תוכנית ללימוד בנושאי גאולה ומשיח והעמקת האחריות האישית של כל אחד בהבאת הגאולה. 

מידי שנה בבתי הספר של ה'רשת' מלווה את התלמידים לאורך השנה 'נושא שנתי', הנושא הוא רעיון חסידי מסוים המלווה את תוכניות הלימודים והפעילויות במהלך כל שנת הלימודים ומעניק ערך מוסף לפעילות במוסדות החינוך. הרבה חודשים קודם פתיחת השנה מתחילה העבודה של הצוות הנרחב  ב'אגף חינוכי חסידי' ברשת בהפקה, כתיבה, חשיבה ולוגיסטיקה. 

בשנה האחרונה היה הנושא: 70 שנות אור – לרגל שבעים שנות נשיאותו של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו. לעיתים הנושא נסוב על תפילה, על חסד או על מושגים חסידיים שונים. ובמהלך השנה כולה מעמיקים התלמידים בצורה חוויתית בנושא הנבחר ע”י תכנים ועזרים שונים בהם מוטמע הרעיון. 

בשעות הלימודים כמו גם בהפסקות יפגשו התלמידים חומרים העוסקים בנושא השנתי, מבצעים מיוחדים נושאי פרסים וכמובן גם בזמני החופשות יקבלו לביתם ערכות מלוות, דיסקים מושקעים ואביזרים משלימים.

על הטמעת תוכניות 'הנושא השנתי' אמונים רכזי תוכנית 'נרות להאיר' בכל מוסד בהכוונתם של הרכזים הארציים של הרשת, הרב שמעון לוין רכז תלמודי התורה וגב' חיה קפלן רכזת בתי ספר בנות.

בכל תקופה  נערכת השתלמות של עשרות הרכזים החברתיים המוסדיים במטה הרשת בשביל להיוועץ, לקבל הדרכה ולמקסם את הפעילות במסגרת הנושא השנתי.

בימים אלו תוכנית 'יוצרים גאולה' הוצגה והתקבלה בהתלהבות בקרב מנהלי המוסדות והרכזים, ובמשרדי הרשת בכפר חב"ד כבר נשלמות העבודות על הפעילויות המיוחדות והפרטים האחרונים שילוו את התוכנית במשך השנה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.