מנדי ברגר | יום כ"ג תמוז ה׳תש״פ 15.07.2020

מטו"מ: מניעות ועיכובים? הקב"ה מסבב הכל! • הרב זושא וולף

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו השלושים בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", הנלמד כחלק ממפעל ה"ליקוטי שיחות" העולמי • והשבוע: והשבוע: שיחה מופלאה לפרשת מטות מסעי, בה הרבי לומד ממלקוח השבי של בני ישראל ממדיין, שהקב"ה מסבב את כל מאורעות העולם כדי שישראל יעשו את רצונו
מטו

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו השלושים בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", הנלמד כחלק ממפעל ה"ליקוטי שיחות" העולמי.

והשבוע: שיחה מופלאה לפרשת מטות מסעי, בה הרבי לומד ממלקוח השבי של בני ישראל ממדיין, שהקב"ה מסבב את כל מאורעות העולם כדי שישראל יעשו את רצונו

מדוע הכתוב מציין באריכות את כל פרטי כמויות שלל בני ישראל ממדיין, ואת סכומי המכס שהופרשו? * אי התאמה בין תיאור הכתוב את המכס מחלק אנשי הצבא, לחלק המכס של כלל ישראל.

ביאור נפלא ומחודש בפשוטם של כתובים בתיאור מלקוח השלל * מדוע לא היה ציווי מיוחד מה לעשות עם עודפי השלל? * הפלא הגדול הראשון: כל סכומי השלל השונים נחלקים במדויק לחמש מאות ולחמישים! * הפלא הגדול השני: משמונה מאות וארבעים אלף – לא מת אחד! * החביבות הגדולה שבעשיית המצוות, שאירע בעבורם מקרה מופלא ביותר! * כמה זמן קודם לציווי על לקיחת השלל החלו ההכנות לכך? * ההוראה הנפלאה: אין להתרשם ממניעות ועיכובים, שכן הקב"ה מסבב הסיבות למען קיום המצוות *  מתוך השיעור השבועי ב"ליקוטי שיחות" לנשות כפר חב"ד * לעילוי נשמת השליח להנובר הרב בנימין וולף ז"ל.

טעמו וראו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.