מנדי ברגר | יום כ' תמוז ה׳תש״פ 12.07.2020

מערב אוקראינה: מערך הנתינה מבית ה'סטאנציע' בז'יטומיר

משבר הקורונה: בצל ההנחיות והשמירה הקפדנית באוקראינה, הוקם לבקשת השליח הראשי בז'יטומיר ורב מערב אוקראינה הרב שלמה וילהלם מערך משודרג של חסד ונתינה בהיקף חסר תקדים
מערב אוקראינה: מערך הנתינה מבית ה'סטאנציע' בז'יטומיר

משבר הקורונה השאיר משפחות רבות ממקורבי הקהילה בז'יטומיר, בהם זקנים וגלמודים המתגוררים בגפם, תחת איום ממשי של מחסור במזון חיוני ומצרכי יסוד בסיסיים.

בצל ההנחיות והשמירה הקפדנית באוקראינה, הוקם לבקשת השליח הראשי בז'יטומיר ורב מערב אוקראינה הרב שלמה וילהלם מערך משודרג של חסד ונתינה בהיקף חסר תקדים.

השלוחים המקומיים ובראשם ר' נחשון רובין מנהל בית חב"ד ז'יטומיר ור' אברהם דייטש מכפר החינוך 'אור אבנר' עמלים מזה כמה חודשים בהכנות ערכות מיוחדות מבית האירוח של 'הסטאנציע'.

כל ערכה מכילה: ארוחה חמה מזינה, סל פירות ומגוון מוצרים בסיסיים כמו גם מוצרי היגיינה חיוניים כאשר בנוסף מצורפת חבילת נש"ק ועלוני יהדות.

יצויין כי בנוסף למשלוחי המזון, מקבלים כל חברי הקהילה טלפונים תכופים מהשלוחים ושיחות אישיות מעת לעת לשמירה על קשר ועידוד הנצרך בכלל ובפרט בימים אלו. 

מערך הנתינה הודות לסיוע הנכבד של השליח ורבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר, הרב דוד מונדשיין והרב חיים פרידמן מנהלי קרן 'אור אבנר' וקרן FJC - הפדרציה היהודית בחבר העמים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.