שלמה מן | יום י"ט תמוז ה׳תש״פ 11.07.2020

ראש העירייה לתושבים בנחלת הר חב"ד: "תקבלו יחס מועדף"

רגעים לפני כניסת השבת, ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זוהר פנה לתושבי שכונת נחלת הר חב"ד הנתונים בסגר ועדכן אותם על אודות ישיבה שקיים עם גורמי משטרה בעיר. ראש העיר הדגיש כי בשבוע הקרוב תושבי השכונה יזכו ליחס מועדף
ראש העירייה לתושבים בנחלת הר חב
זהר בחמ"ל הקורונה בעירייה (צילום: מסך פייסבוק של אליהו זןהר)

ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זוהר פנה רגעים ספורים לפני כניסת השבת לתושבי נחלת הר חב"ד, הנתונים בסגר מיום שישי בצהריים בשל התחלואה הגבוהה.

"בישיבה שכינסתי בחמ"ל היום יחד עם מפקד נפת לכיש אל"מ מרקו אזואלוס, מפקד תחנת המשטרה סגן ניצב שמעון פורטל וראשי המכלולים, דנו בהיערכות להגבלת התנועה", כתב ראש העיר.

"תושבי שכונת חב"ד וכרמי הנדיב ברצוני להבטיח לכם שאני אתכם, כל קריית מלאכי אתכם. נסייע במזון ותרופות, נגביר את הניקיון והתושבים יקבלו יחס מועדף מבחינתנו בכל ימי הסגר".

עוד כתב ראש העיר: "אנו פועלים להגביר את הוצאת החולים לבתי מלון. בשלב זה נמצאים 16 מתושבי העיר בבתי מלון, אחרים בשלבי רישום ו-5 נוספים לצערנו מאושפזים בבתי חולים. מכאן אני שולח להם ברכת רפואה שלימה. 

"לאור קבלת תשובות חיוביות לקורונה ממספר סייעות, ולאחר שסגרנו מחצית מגני הילדים ובתי הספר, הבנתי שאם לא ננקוט בצעדים חריגים, הקורונה לא תעזוב מהר את קריית מלאכי. זו הסיבה שכל מוסדות החינוך מגני ילדים ומעלה יהיו סגורים, למעט מסגרות לילדים עם צרכים מיוחדים הלומדים בכיתות קטנות.  

"אנחנו רוצים לסיים את שבוע הסגר ולא להרחיב אותו לשכונות נוספות. ולפי המדדים כרגע, יש אזורים נוספים על הפרק".

את ההודעה חתם זוהר בקריאה "לכל תושבי העיר לקחת אחריות ולא לבקר את ההורים, סבים וסבתות, להמעיט ביציאה ובמיוחד במרחבים הציבוריים וכמובן להקפיד על מסיכות".

כפי שדווח ב-COL, נכון לתוצאות הבדיקות שנערכו בתלמוד תורה חב"ד בנים בעיר עד ליום שישי בצהריים - 32 תלמידים אובחנו כחיוביים לקורונה. סה"כ בקריית מלאכי אובחנו 209 תושבים כנשאי הנגיף.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.