מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תשס״ה 01.07.2005

"לישראל יש תמיכה מהרפובליקנים ומהדמוקרטים יחד"

במסיבה מיוחדת במנהטן של אילי הון, בנקאים ותעשיינים הדגישו חמשה מהסנטורים של ארצות הברית להרב שמואל מנחם מענדל בוטמאן, מנהל, צעירי אגודת חב"ד המרכזית שלישראל אין מה לפחד משום לחצים כי יש לישראל גיבוי חזק בסנאט של ארצות הברית משני צידי המתרס. "לסענאט של ארצות הברית ישנה התחייבות לקיומה, בטחונה, התפתחותה והצלחתה של ישראל" אמר הסנאטור צ'ארלס שומער ממדינת ניו יורק. אין זה "מעשים בכל יום" שיהיו במסיבה אחת חמשה סנטורים. "יש כאן יותר סנטורים מאשר במליאת הסנאט בוואשינגטון ביום רגיל" התבדח אחד המוזמנים למסיבה היוקרתית. "לישראל יש Bi-partisan support תמיכה דו-צדדית בסענאט של ארצות הברית" אמר הסנאטור ברק אובמה ממדינת אילינוי. "אין לכם מה לדאוג, גם מרוחות שמנשבות אצלנו".
"להסנאט של ארצות הברית ישנה התחייבות לקיומה, בטחונה, התפתחותה ושגשוגה של ישראל" אמר הסנאטור צ'ארלס שומער ממדינת ניו יורק להרב שמואל מנחם מענדל בוטמאן
"אנחנו לא שוכחים שישראל היא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון" אמר הסנטור טים ג'ונסון מדרום דקודה. "לישראל ישנה כל זכות להגן על עצמה" אמר הסנאטור של מדינת דלובר דן קרפר. "על ישראל לדעת שבארצות הברית, ובמיוחד בסנאט של ארצות הברית יש לישראל ידידים חזקים" אמר הסנטור ג'ק ריד, ממדינת ראוד אילנד.

"אין שום הסבר, איפה, בשכל אנושי בריא למה פועלים בעניין ה'התנתקות' רחמנה ליצלן הי' לא תהי', אין זה כי אם התגברות החושך לפני אור היום—אור הגאולה האמיתית והשלימה, כשהרבי יוציא אותנו מהגלות תיכף ומיד ממש" אמר הרב בוטמאן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.