| יום ט"ז תמוז ה׳תש״פ 08.07.2020

התרופה הרוחנית של הרבי למחלות מלפני 34 שנים

ידוע שבדרך כלל נמנע הרבי מעיסוק בסגולות. באופן נדיר קבע הרבי לפני 34 שנים שלימוד הרמב"ם היומי הוא סגולה להינצל ממחלות - לימוד הרמב"ם היומי מקיף נכון להיום רבבות יהודים בכל רחבי העולם והוא נלמד בשלושה מסלולים.
התרופה הרוחנית של הרבי למחלות מלפני 34 שנים

בימים אלו מסיימים רבבות ישראל את מחזור הל״ט של לימוד היומי ברמב״ם ומתחילים את מחזור הארבעים! ידוע שבדרך כלל נמנע הרבי מעיסוק בסגולות. באופן נדיר קבע הרבי לפני 34 שנים שלימוד הרמב"ם היומי הוא סגולה להינצל ממחלות. לימוד הרמב"ם היומי מקיף נכון להיום רבבות יהודים בכל רחבי העולם והוא נלמד בשלושה מסלולים. 

רבים מחפשים בימים אלו סגולות להצלה מנגיף ה"קורונה" המתפשט בכל רחבי העולם. מסתבר שהרבי מליובאוויטש המליץ על סגולה כזו לפני 34 שנים. 
זה קרה בהתוועדות עם הרבי במוצאי זאת חנוכה שנת תשמ"ו, שבה, באופן נדיר, למרות שבדרך כלל נמנע הרבי מעיסוק בסגולות, סיפק הרבי סגולה להינצל ממחלות.
 
"ההתוועדות כבר הייתה קרובה לסיום והרבי ממש הפתיע את כולם", מספרים חסידים , "הרבי קבע אז באופן ברור שלימוד הרמב"ם היומי הוא סגולה להינצל מכל המחלות!"
 
"את הספר "משנה תורה - יד החזקה", חילק הרמב״ם ל-83 הלכות. הגמרא במסכת בבא-קמא דורשת את הפסוק ״והסירותי מחלה מקרבך״, ש״מחלה״ בגימטריא פ״ג, והאוכל פת שחרית ושותה קיתון של מים ניצול מ-83 מחלות. לימוד התורה הוא בעצם "אכילה רוחנית" וכאשר לומדים את 83 הלכות הרמב"ם נפעלת רפואה לכל 83 המחלות שבעולם", קבע הרבי בהתוועדות והוסיף: "רפואת הקב״ה, שלא כרפואת בשר ודם, היא באופן שמלכתחילה האדם לא נהיה חולה, כי לימוד הרמב״ם מגן עליו מכל המחלות שלא יוכלו לנגוע בו".
 
בהמשך דבריו הביא הרבי מדברי הרמב״ם בהלכות דעות פ״ד, שלאחר שמסיים לפרט מה הם המאכלים הטובים והבריאים עבור האדם, כותב שם הבטחה נפלאה שבאם האדם יתנהג בדרכים הטובים הללו ״אני ערב לו, שאינו בא לידי חולי כל ימיו!" כאשר קובעים שיעור לימוד במחזור היומי של לימוד הרמב״ם, הנה לימוד זה שהוא בבחינת המאכלים הכי הטובים והבריאים עבור הנשמה, מהווה את הסגולה הכי גדולה להינצל מכל המחלות".
 
לימוד הרמב"ם היומי מקיף נכון להיום רבבות יהודים בכל רחבי העולם והוא נלמד בשלושה מסלולים: מסלול שלושה פרקים ביום למיטיבי למד, מסלול פרק אחד ליום ומסלול לימוד ספר המצוות לנשים וילדים.
 
מצו"ב קטע וידאו מהשיחה המדוברת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.