כתב COL בארה"ב | יום ט"ו תמוז ה׳תש״פ 07.07.2020

קראון הייטס: תושב שחזר ממדינה 'אדומה' אובחן לנגיף

מרפאת קראון הייטס וד"ר אלי רוזן, מדווחים על מקרה חדש של חולה מאומת, אברך צעיר ששהה ב'מדינה חמה' לקורונה, וחזר לשכונה • "מצד אחד זה מרגיע שלא מדובר ב'התפשטות קהילתית', אך מאידך יש להזהיר מפני ייבוא המחלה ממקומות אחרים", כותבים בעדכון
קראון הייטס: תושב שחזר ממדינה 'אדומה' אובחן לנגיף

 

בעדכון לתושבי קראון הייטס מאת 'אגודת גדליה' וד"ר אלי רוזן, מבשרים על מקרה חדש של חולה מאומת, אברך צעיר ששהה ב'מדינה חמה' לקורונה, וחזר לשכונה. האיש חש בתסמינים, נבדק ושוהה בבידוד.

במכתב העדכון: "מצד אחד, זה מרגיע שזה לא עוד מקרה של 'התפשטות קהילתית'. זה חשוב בהמשך לקריאה שיצאה לאורחים שלא להגיע בזמן הקרוב לשכונת קראון הייטס, ולייבא את המחלה שוב ממקורות אחרים.

"כך היה בתקופת פורים, שלא היה לנו מושג מה קורה ומה עתיד לבוא. כעת אנו עומדים בפני סכנה מהעברת הנגיף מקהילות אחרות, ולכן עלינו להזהר באופן מיוחד.

"אנו יודעים כי נסיעות הביאו עד היום התפשטות משמעותית של הנגיף. התעלמות מהרחקה חברתית ואי חבישת מסכות בקשר עם הסביבה, מגדילים את הסיכון להדבקות מוגברת. מגבלות הסגר קיימות, לא מכיוון שכך נקבע, אלא משום שזאת הדרך להגן על הפגיעים. אלו שבוחרים לחשוף את עצמם צריכים לשאת במלוא האחריות, למען בטחון הקהילה כולה".

את המכתב חותמים בשורת הנחיות למקירם של תסמינים, והקפדה על כללי הזהירות והבריאות. "לא שכחנו את השיעור שלמדנו מארבעת החודשים האחרונים. אנחנו משפחה אחת שמתאוששת. לעולם לא נוכל לעבור אובדן נוסף", חותמים במכתב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.