| יום י"ד תמוז ה׳תש״פ 06.07.2020

תוכנית המאה: קונגרס רבני 'פיקוח נפש' מתגייס למערכה

לקראת תחילת יישום "עיסקת המאה", בצעדים הננקטים בימים אלו על-ידי ראש הממשלה מר בנימין נתניהו תחת הכותרת "החלת ריבונות", נמצא הציבור בישראל בבלבול ובחוסר הבנה
תוכנית המאה: קונגרס רבני 'פיקוח נפש' מתגייס למערכה

רבים מנאמני שלימות ארץ ישראל טועים לחשוב, כפי שראש הממשלה מנסה להציג זאת, שמדובר בצעד חיובי בלבד – החלת ריבונות ישראלית על כמה יישובים ביו"ש, ואינם מבינים שזהו בעצם צעד ראשון בדרך ליישום התוכנית השלימה של טראמפ כפי שהוצגה על-ידי 'הבית הלבן' – התנתקות מחלקים גדולים מיו"ש, והקמת מדינה פלסטינית- היל"ת- על כל המשתמע מכך.

הריבונות נועדה לסמן מה הן המקומות (גושי ההתיישבות הגדולים) שבהם לא תוקם מדינה פלסטינית, אך כמובן בכך היא מסמנת באופן אוטומטי מה כן יהיה שטחה של המדינה הפלסטינית, ומדובר בלמעלה מ70% משטח יו"ש! כאשר בתוך שטח זה נמצאים 16 יישובים יהודיים פורחים, שיישארו חסרי סיכוי של ממש להמשך קיומם, כאשר הם מוקפים מכל עבריהם בשטח שבשליטה פלסטינית.

ראש הממשלה, אמן היחצ"נות והשיווק לציבור הישראלי, מצליח לבלבל את כולם, כך שבעוד שתוכניות מסוכנות דומות בעבר נתקלו בהתנגדות ציבורית רחבה, הפעם כמעט כל הציבור תומך או שותק, ובעיקר לא מצליח להבין את המתרחש אל מול עיניו.

בקונגרס הרבנים 'פיקוח-נפש' הוחלט לצאת למאבק על דעת הקהל בארץ, ובעיקר להרעיש בקול מחאה אדיר שיגיע לאזני ראש הממשלה, ויבהיר לו את דעת ההלכה הברורה, שתוכנית כזאת היא סכנה נוראה לעם ישראל.

כדי להניע במהירות את הקמפיין הגדול, זקוקים הרבנים לסכומי-עתק עבור פרסום בכלי התקשורת ובפרסומי החוצות. לשם כך התגייסו רבני חב"ד, בראשות הגרי"י ירוסלבסקי שליט"א, הגרא"מ הלפרין שליט"א והגרי"ש גרליצקי שליט"א, לקרוא לציבור אנ"ש חסידי חב"ד והשלוחים בארץ ובעולם – "לא תעמוד על דם רעך"! על כל אחד ואחת מאנ"ש מוטלת הזכות והחובה להיות שותפים במגבית החירום למען עצירת התוכנית המסוכנת, ובכך להביע את זעקתו של הרבי נשיא דורנו!

"בימים אלו התחלנו בשיתוף אנשי פרסום מובילים בארץ, בקמפיין הסברה גדול", אומר מזכ"ל קונגרס הרבנים, הרב אברהם לוין, "הרבי תמיד אמר שההסברה הטובה והנכונה והמשפיעה ביותר היא זו האמורה בשלחן-ערוך אורח-חיים סימן שכ"ט – שכל דיבור על שינוי כלשהו בתוואי הגבול שלישראל – הוא כשלעצמו כבר סכנה ופיקוח נפש. את הדברים הברורים האלו נסביר בעזרת ה' במילים פשוטות ומובנות לכל יהודי, וכבר הובטחנו שדעת תורה בכוחה לשנות את המצב בעולם לטובה".

מודעה זו (המצו"ב) מתפרסמת בימים אלו בעיתונים הגדולים ובאתרי אינטרנט בארץ.

לתמיכה בקמפיין:

לתרומה באשראי לחץ כאן

להעברה בנקאית: 'פיקוח נפש' בנק לאומי סניף 803 חשבון מס' 60958035

למשלוח המחאה: 'פיקוח נפש', ת.ד. 56131 תל אביב 6156002

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.