שלמה מן | יום י"ד תמוז ה׳תש״פ 06.07.2020

מפגשים חובקי עולם בתכנית הקיץ המרעננת של 'בנות חב"ד'

חברותות חדשות, שיעורים מוקלטים בכל בוקר, מפגשים חובקי עולם עם שליחות, התוועדויות עם משפיעים • בעיצומו של הגל השני של הקורונה, עת מאות רבות של בנות ברחבי הארץ מצויות בבידוד בבתיהן, נפתח בסערה מבצע הקיץ של ארגון 'בנות חב"ד' שע"י 'ארגון נוער חב"ד' בראשות הרב אלימלך הרצל, במתכונת מיוחדת ומפתיעה לימים אלה
מפגשים חובקי עולם בתכנית הקיץ המרעננת של 'בנות חב
לוגו המבצע

בעיצומו של הגל השני של הקורונה, עת מאות רבות של בנות ברחבי הארץ מצויות בבידוד בבתיהן, נפתח בסערה מבצע הקיץ של ארגון 'בנות חב"ד' שע"י 'ארגון נוער חב"ד' בראשות הרב אלימלך הרצל, במתכונת מיוחדת ומפתיעה לימים אלה.

תכנית הקיץ, שנפתחה היום, יום הבהיר י"ג תמוז, ותמשך עד ליום חמישי תשעה באב - תכלול תכניות מרתקות, התוועדויות, מפגשים ולימודים, בצורה מעניינת וחווייתית, ובצורה קבועה ומסודרת.

בכל בוקר במשך זמן המבצע יתקיים שיעור בחסידות לפני התפילה. השיעור יהיה זמין להאזנה באמצעות קו טלפון ייעודי, אליו יצטרכו הבנות לחייג.

נוסף על כך. בכל יום ראשון לאורך שבועות המבצע תתקיים בשעת ערב תכנית 'שיחה עם שליחה', במסגרתה יתחברו הבנות המשתתפות לחדר זום ייעודי יחד עם אחת משלוחות הרבי הפרוסות ברחבי העולם ויאזינו לסיפוריה ולאתגריה, יתוועדו עימה וישאלו אותה שאלות. השבוע (פנחס) תתוועד עם הבנות השליחה הגב' נעמה אוישי מקלוגה רוסיה.

תכנית הערב של ימי שני לאורך שבועות המבצע תשתנה, כאשר בכל שבוע תהיה בה הפתעה 'מרעננת' אחרת. השבוע לדוגמה יתחברו המשתתפות לסדנא מרתקת ומרגשת מיפי חני כהן, שתשף בסיפור החיים האישי והמיוחד שלה.

ערבי יום שלישי יוקדשו למפגש פיזי בסניץ הקבוע של 'בנות חב"ד', בכפוף להנחיות משרד הבריאות, ותוך שמירה על כל הכללים.

בימי רביעי תתקיים תכנית מיוחדת, "שתיים על אחת", במסגרתה ילמדו הבנות בחברותא שיחה של הרבי. את החברותא ללימוד ישבצו במשרד הארגון. כך זה יעבוד: כל משתתפת תשגר את שמה לכתובת מייל ייעודית. זמן קצר לפני תחילת המפגש היא תקבל חוברת לימוד ואת שם החברותא, מעיר אחרת ברחבי הארץ.

ימי חמישי בערב, 'לילות שישי', יוקדשו להתוועדויות חסידיות משובבות נפש אל תוך הלילה. השבוע יתוועד עם הבנות המרצה הרב שניאור אשכנזי.

"כל אחת שמשתתפת במבצע חסר התקדים הזה", אומרים ל-COL בהנהלת ארגון 'בנות חב"ד', "מקבלת בעצם תכנית מסודרת לכל יום ויום, כאשר נמצאת בביתה. יש לה הזדמנות פז, לצד הפרסים השווים שיוגרלו במסגרת המבצע, לנצל את הזמן בבית כיאות וכפי שצריך ועל הדרך להינות מתכנים ומאורחים מרתקים שקשה היה אולי בהזדמנות אחרת לשמוע מהם.

"יש כאן גם הזדמנות אדירה, בחסות הקורונה והמפגשים בזום, להכיר בנות נוספות וללמוד עמם. הקשר באמצעות לימוד הוא קשר הכי חזק שיכול להיות, שבוודאי יצמיח פירות טובים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.