| יום י"א תמוז ה׳תש״פ 03.07.2020

איך מגשרים על הפער בין חלום למציאות בחיי הנישואין?

כמה תקוות, תפילות וחלומות ליוו את התהליך לקראת החתונה, כמה חיכיתם להקים בית משלכם. ציפיתם שהחתונה תפתח בפניכם שער לעולם שכולו שפע טוב ועונג. והנה עולה הפער בין החלום לבין המציאות
איך מגשרים על הפער בין חלום למציאות בחיי הנישואין?

למה זה קורה לנו?

כמה תקוות, תפילות וחלומות ליוו את התהליך לקראת החתונה, כמה חיכיתם להקים בית משלכם. ציפיתם שהחתונה תפתח בפניכם שער לעולם שכולו שפע טוב ועונג. והנה עולה הפער בין החלום לבין המציאות; היום-יום הזוגי דורש עמל, השקעה ודיוק. לפעמים אתם מרגישים שהפערים בניכם לא ניתנים לגישור. לצד רגעים של טוב, קיימים לא מעט קונפליקטים ואי הבנות. תחושות קשות של בדידות, אשמה ובושה מתלוות להתמודדות המורכבת ממילא, וזוגות רבים שואלים את עצמם, מה לא בסדר אצלנו?

למה זה קורה לנו?

הקשר הזוגי מציף לאורך החיים התמודדויות שונות; תקופות מורכבות, פערים בתקשורת, קונפליקטים ואי הסכמות. עצם קיומם של משברים או קשיים במערכת הזוגית הם טבעיים, לגיטימיים ומעידים במידה רבה על קשר חי, פועם ובריא. התמודדויות אלה הן הזמנה זוגית להתבוננות פנימית, לקיום דיאלוג ולצמיחה מחודשת מתוכן.

זוג שיבחר לטפל באופן מקצועי ומעמיק מבלי להתעלם, יוכל לרכוש לעצמו כלים ומיומנויות להמשך ועשוי בעזרת השם להגיע לרמת קשר גבוהה ומבוססת יותר מזו שהייתה לו עד כה.

מתי כדאי לפנות לטיפול זוגי?

אנו מאמינים כי זוגיות טובה היא אחד המשאבים הגדולים ביותר שיש לאדם. קשר זוגי מיטיב, עשוי להוות מקור אנרגיה בלתי פוסק לכל שאר תחומי החיים. אך לצערנו, כאשר הקשר הזוגי אינו מיטיב, במקום להיות משאב, הוא הופך להיות משאבה, אשר שואבת אליה את כל כוחות החיים. הטיפול הזוגי אינו נועד רק לרגעי משבר; אם אתם מרגישים שהזוגיות אינה מקור של שמחה עבורכם, אם הייתם רוצים להפוך את הזוגיות ממשאבה למשאב, אנו ממליצים על תהליך של טיפול זוגי על ידי איש מקצוע.    

אז איך מתחילים? מוזמנים ליצור קשר עם מרכז אור הבית.

באילו נושאים עוסקים בטיפול הזוגי? מיומנויות שיח ותקשורת, קשרים עם משפחות המוצא, ביסוס הקשר בשנות הנישואין הראשונות, קונפליקטים ומאבקי כח, משברי אמון, מעברים ושינויים לאורך החיים, התמודדות עם אובדן, מחלה או פיטורין ועוד.

במרכז אור הבית ממשיכים בהרצאות באמצעות מערכת הזום. ההרצאה הבאה ביום שני הקרוב, י"ד בתמוז (6 ליולי) בשעה 20:30. כיצד מובילים ללכידות בחיי הנישואין?
לשידור החי: https://us02web.zoom.us/j/7703331234 

או להאזנה:  073-3135179 ואח"כ 2

לבקשת רבים הקישור הישיר להרצאה הקודמת על נורות אזהרה ודרכי ריפוי https://orb.org.il/warning2/

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.