צבי סופר | יום י' תמוז ה׳תש״פ 02.07.2020

משה בן-הרוש נבחר למנהל קשרי לקוחות ב'מאוחדת' בלוד

איש ההצלה והחסד של קהילת חב"ד בלוד, ר' משה בן הרוש נבחר לתפקיד מנהל קשרי לקוחות במרפאת 'מאוחדת' החדשה שנפתחה במרכז המסחרי של שכונת 'שער העיר' החדשה, הסמוכה לשכונת חב"ד ואף ישמש כחלק מהצוות הרפואי כדוגם במעבדת הבדיקות. "שמח לפעול למען הקהילה", אומר בן הרוש הבוקר ל-COL • לפני כשבועיים נבחר ר' שמוליק בורקיס תושב שכונת חב"ד למנהל קשרי הלקוחות של קופת החולים 'כללית' - מול הקהילה החב"דית
משה בן-הרוש נבחר למנהל קשרי לקוחות ב'מאוחדת' בלוד

איש ההצלה והחסד של קהילת חב"ד בלוד, ר' משה בן הרוש נבחר לתפקיד מנהל קשרי לקוחות במרפאת 'מאוחדת' החדשה שנפתחה במרכז המסחרי של שכונת 'שער העיר' החדשה, הסמוכה לשכונת חב"ד ואף ישמש כחלק מהצוות הרפואי כדוגם במעבדת הבדיקות. 

"בטוחים שיהיה שליח נאמן ומסור לצרכי אנ"ש ודאגה לכלל ולפרט ושתזכה להמשיך במעשי החסד לטובת אנשי השיכון ושער העיר", אומרים בשכונה החב"דית.

בן הרוש, כבר למעלה מ-30 שנה מתנדב בארגוני ההצלה ומשרת את כלל תושבי חב"ד בעיר – בכל שעות היממה – גם בביתו הפרטי, כאשר זקוקים לעזרתו בעת חירום. במשך השנים הוא צבר ידע נרחב בתחום רפואת החירום וטיפל במסירות באנ"ש חסידי חב"ד בלוד.

"הבוקר התבשרתי שאזכה לשרת את תושבי קהילת חב"ד שבקופת-חולים 'מאוחדת' ולהעניק להם שירות ויחס אישי במרפאה החדשה שנפתחה במרכז המסחרי של שכונת 'שער העיר' בלוד" אמר בן הרוש ל-COL.

"שנים רבות אני עוסק בתחום, ואף מטפל במקרי חירום והצלה בקהילה החב"דית, וכעת לאחר שהגיע הזמן למרפאה קרובה, איכותית וזמינה, אני שמח להיות חלק ממנה – לטובת הקהילה".

בן הרוש מספר כי "מהבוקר אני מקבל הודעות רבות מחברי הקהילה ובהן הם כותבים לי כי הם מרוצים מבחירתי, ומאחלים לי בהצלחה רבה. אני מודה להנהלת 'מאוחדת' על הבחירה בי לתפקיד". 

כזכור, לפני כשבועיים נבחר ר' שמוליק בורקיס תושב שכונת חב"ד למנהל קשרי הלקוחות של קופת החולים 'כללית' - מול הקהילה החב"דית.

"התחרות עושה לנו טוב", אמר תושב חב"די נוסף. "במשך שנים היינו צריכים לכתת רגליים בכדי שנקבל שירות טוב מקופת חולים ופתיחה של מרפאות ליד הבית – היא בשורה ענקית".

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
אברהם
י' תמוז ה׳תש״פ
אין ראוי ממנו איש משכמו ומעלה
המון בהצלחה
2.
איש יקר ומלא נתינה ובחיוך
י' תמוז ה׳תש״פ
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.