מנחם זילברמן | יום ט' תמוז ה׳תש״פ 01.07.2020

הופיע: מגזין חב"ד לצעירים בישראל – מהדורת תמוז תש"פ

הופיע מגזין חב"ד לצעירים בישראל, והפעם:  גיליון סיכום מיוחד לשורה של מיזמים, התוועדויות, שיעורים, שבתות, ואירועים – לקראת ובמהלך יום ההילולא ג' תמוז על ידי תורת חב"ד לבני הישיבות, חב"ד בקמפוס, חב"ד לנוער, לב לדעת ומדרשת מעיינותיך
הופיע: מגזין חב


מבצע התקשרות חסר תקדים בכל הארץ: במשך כל יממת יום ההילולא, חולקו באופן רשמי, ממוסד ומיוחד, חמישה-עשר אלף ספרי 'אוצר אגרות קודש' של הרבי בחזית שורה ארוכה של ישיבות ובתי מדרש ובחוצות הערים החרדיות * רשמים מיוחדים ומאלפים מאת פעילי 'תורת חב"ד לבני הישיבות' שפשטו על כל הארץ והביאו את הרבי ואת תורתו להמונים.
 
יתיר מבחיוהי: לקט של עדויות מתוך סדרה של התוועדויות על הרבי שנערכו ביום ההילולא בהיכלי שורה של ישיבות-הסדר בכל רחבי הארץ.
 
אלפי בני נוער מקושרים: סיכום מלא ומקיף של התוועדויות אל תוך הלילה ופעילויות תוססות במהלך יום ההילולא ג' תמוז, שסחפו אלפי בני נוער והובילו למסכת של החלטות טובות מעשיות * השליח הוותיק שכתב לכל חבריו השלוחים: "הייתי שקוע במרה שחורה עד שראיתי את המראות ששיגר שליח הרבי לנוער בעירנו ואמרתי: ליובאוויטש לעבט! הצעירים הללו יהפכו את העולם"
 
ספיר ויהלום: המדור 'סיפורו של שליח' מארח הפעם את השליח הרב יאיר רוזנטל, שליח הרבי במכללת ספיר, שחנך בשבוע של ג' תמוז את המבנה המפואר של בית חב"ד לסטודנטים בשדרות.
 
כינוס לצדיקים הנאה להם והנאה לעולם: רשמים מיוחדים בעקבות כינוס שלוחי הרבי בקמפוסים.
 
הרוצה להעשיר יצפין: סיכומה של שבת עשירה ומיוחדת בהשתתפות 130 סטודנטים מהקריה האקדמית אונו, מכללת ספיר, המכללה למינהל והאוניברסיטה העברית – בעיר הקודש צפת סמוך ליום ההילולא.
 
הסטודנטים קיבלו תשובות: בכל הקמפוסים ברחבי הארץ חילקו שלוחי הרבי לאלף סטודנטים את הספר 'תשובות לשאלות החיים' המכיל אגרות קודש של הרבי במגוון תחומים, תוך שיעור והתוועדויות סוחפות שנמשכו על פני שעות.
 
המיזם שבעקבות הפרויקט הענק:  תחרות מיזם החסד מבית חב"ד בקמפוס ואגודות הסטודנטים הניבה אפליקציה מיוחדת המשלבת מבצע חינוך, מבצע אהבת ישראל ומבצע צדקה - חשיפה ראשונה
 
לקראת מכבש הדפוס: הצצה ראשונה לחמישה כותרים של רבי-מכר שעליהם עמלים טובי הכוחות בהוצאת 'מעיינותיך' לקראת הוצאתם לאור ליריד החסידות הקרוב.
 
כה תאמר: מאות תלמידות משתתפות פעילות מדרשת 'מעיינותיך' השתתפו בהתוועדות וירטואלית ביום ההילולא * במקביל, עשרות סטודנטיות התארחו בשבת הסמוכה לג' תמוז במדרשה בכפר חב"ד ליממה של קדושה, התעלות והתקשרות לרבי. 
 
חב"ד לצעירים – כך מפיצים את המעיינות ומקשרים נשמות מכל החוגים אל הרבי. נפוץ השבוע בכל ריכוזי אנ"ש בכל רחבי הארץ.

להורדת הגליון - לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.