שלמה מן | יום ט' תמוז ה׳תש״פ 01.07.2020

בי"ד רבני חב"ד קורא לאנ"ש להפיץ את שבועון 'כפר חב"ד'

לרגל ארבעים שנה לשבועון 'כפר חב"ד', בי"ד רבני חב"ד בארה"ק קורא באיגרת מיוחדת להרחיב את מעגל המנויים של 'כפר חב"ד', ומציין את היחס המיוחד של הרבי לשבועון הרשמי של חב"ד • "כל המסייעים לעיתון 'כפר חב"ד' הם שותפים מלאים בהפצת המעיינות העצומה שנעשית על ידו" • הרבנים שליט"א מציינים: "ידוע ומפורסם העידוד הרב של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו לעיתון 'כפר חב"ד', שמטרתו להביא את דבר חסידות ליובאוויטש להמוני קוראים בארץ ובעולם, מאנ"ש ובקרב מבקשי תורת החסידות"
בי
מכתב בית הדין

בשבוע שבו ציין שבועון 'כפר חב"ד' ארבעים שנה בדיוק להופעתו, מתפרסם מכתב של בי"ד רבני חב"ד בארה"ק, שעליו חתומים שבעת חברי ביה"ד שליט"א, ובו הם מברכים את חברי המערכת והקוראים, קוראים להרחיב את קהל המנויים, ומצהירים ש"כל המסייעים לעיתון 'כפר חב"ד' הם שותפים מלאים בהפצת המעיינות העצומה שנעשית על ידו".

להלן הנוסח המלא של המכתב:

"במלאות ארבעים שנה להופעתו של שבועון 'כפר חב"ד', וכלשונו של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו במכתבו לרגל גיליון החמש מאות – 'לאחרי שזכו והצליחו ב"ה להוציאו לאור קרוב לי"ב שנה בלי הפסק, עובדה המעידה על השפעת העיתון על קהל קוראיו', הננו שולחים בזה את איחולינו הלבביים וברכות לחברי המערכת, הכותבים והקוראים 'של עיתון חשוב זה'.

"ידוע ומפורסם העידוד הרב של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו לעיתון 'כפר חב"ד', שמטרתו להביא את דבר חסידות ליובאוויטש להמוני קוראים בארץ ובעולם, ולהכניס רוח חסידית של התקשרות לרבותינו נשיאינו בכל בית חסידי. הננו רואים לאחרונה את השיפורים הגדולים בתכניו של העיתון ובהרחבתו מתוך שפע של תוכן חסידי ופנימי לתועלת כלל הקוראים מאנ"ש ובקרב מבקשי תורת החסידות.

"הננו להביע את דעתנו כי יש לעודד ולהמריץ את כלל אנ"ש לעמוד לימין שבועון 'כפר חב"ד', העיתון הרשמי של חסידות חב"ד, ולהרחבת מעגל המנויים שלו, ובלשונו הקדוש של הרבי במכתב לעיתון 'ללכת מחיל אל חיל בעריכת ובהפצת העיתון ובהפצת תוכנו, שענינו הוא הפצת היהדות, תורה ומצוותי', בכלל, והפצת מעינות תורת החסידות חוצה, בפרט'.

"כל המסייעים לעיתון 'כפר חב"ד' הם שותפים מלאים בהפצת המעיינות העצומה שנעשית על ידו, וכפי שכבר הודענו בעבר, אפשר לעשות מנוי ולסייע להרחבת קהל המנויים מכספי מעשר, וזכות זו תעמוד להם ולבני ביתם לעד".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.