מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תש״פ 01.07.2020

נציג חב"ד בקריית מלאכי יזם: הקלה למצוקת החנייה

מועצת העיר קריית מלאכי אישרה היתר לחנייה בין היתר באדום לבן ועל חצי מדרכה ברחובות צדדיים בשעות הלילה וסופי שבוע, בתנאים. החלטה זו הגיעה בכדי להקל על מצוקת החנייה אחרי שעות העבודה. יוזם ההצעה: מ"מ ראש העיר עו"ד צלי מזרחי
נציג חב

מועצת העיר קריצת מלאכי אישרה ביום שלישי השבוע הקלות לחנייה ברחובות פנימיים של העיר. ההקלה מתירה חנייה בשעות הלילה גם באדום לבן, על מדרכות או שני גלגלים על מדרכה וכן בתחנות אוטובוס. ההקלות יהיו בתנאים ברורים ביניהם: שבכל מקרה יהיה מעבר להולכי רגל ולעגלת תינוק, לא על חניית נכים, בתחנות אוטובוס, רק מחוץ לשעות הפעילות של הקווים, לא בצומת ובתנאי שלא מפריע לתנועה. 

בכוונת ראש העיר אליהו לקדם תכנית אב לחניה, במסגרתה מאותרים מגרשים המאפשרים הקמת חניונים, ותיבדק היתכנות כלכלית למתקני חניה מתקדמים כפי שיש בערים רבות בעולם. "עד שנקים חניונים נוספים ונגבש את תוכנית האב לתחבורה, יהיה שינוי במדיניות אכיפת החניה בעיר" אמר ראש העיר אליהו זהר "כל עוד ישנו מחסור חמור במקומות חניה, האכיפה ברחובות מגורים ובפנים השכונות תהייה מתחשבת, ייעשה מאמץ שלא להקשות על התושבים".

יחד עם זאת, חשוב לחזור ולהדגיש שהמדרכות שייכות בראש ובראשונה להולכי הרגל וביניהם ילדים, קשישים, הורים עם עגלות, אנשים עם מוגבלות ולמעשה כולם. "כולנו בסופו של דבר הולכי רגל. פגיעה בזכות הבסיסית הזאת להליכה נעימה ובטוחה במדרכה תוך ביצוע עבירה תחייב אכיפה לרבות גרירה בנסיבות מסוימות" סיכם ראש העיר.

יוזם ההצעה מ"מ ראש העיר עו"ד צלי מזרחי הוסיף: "חשוב להבין שבן אדם שמגיע בסוף יום עבודה ומחפש חנייה הוא לא עבריין. הוא במצוקה. לדוגמה דייר ברחוב בן אהרון בן שמגיע אחר הצהריים ויש לו חנייה אחת, הוא בבעיה. ברחוב יש 20 חניות ברחוב למעל 100 יחידות דיור, וזו בעיה. בדקנו את הנושא ברשויות נוספות ואם בירושלים ותל אביב הגדולות מאשרים ברחובות צדדיים, אין סיבה שתושבי העיר לא ייהנו מהקלות בשעות ובתנאים שצוינו".

צפו בוידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.