צבי סופר | יום ט' תמוז ה׳תש״פ 01.07.2020

460 כרכים של הרבי חולקו ללימוד מג' תמוז עד תשפ"א

בקשר עם ג' תמוז, נחלקו באמצעות אתר מיוחד 460 כרכים של לימוד תורת הרבי בין התמימים ואנ"ש, ללימוד עד ג' תמוז תשפ"א • "בחלוקה זו יש עניין חוט המשולש, לימוד תורת הרבי, האחדות של הלומדים, והתקשרות לרבי על ידי תורתו", אומר הרב שמואל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית
460 כרכים של הרבי חולקו ללימוד מג' תמוז עד תשפ


בקשר עם ג' תמוז, נחלקו באמצעות אתר מיוחד  460 כרכים של לימוד תורת הרבי בין התמימים ואנ"ש, בארגון 'צעירי אגודת חב"ד המרכזית".

"מה שליבו חפץ"

באתר מיוחד שהושק לצורך חלוקת תורת הרבי, יכול כל אחד להכנס ולבחור את הכרך שהוא רוצה ללמוד, את  הפרק או את השיחה, מתוך כמאתיים וחמישים כרכים של שיחות הרבי.

אם החלק המבוקש כבר 'תפוס', ניתן להצטרף לחלוקה הבאה. לדוגמא: כמה וכמה מאנ"ש רצו לקחת את ליקוטי שיחות חלק א', אך חלק זה היה כבר תפוס בחלוקה א', ופתוח בחלוקה ב', וכן הלאה. בכך עלה מספר הכרכים שחולקו והגיע ל-460 כרכים!

יסוד החלוקה הוא דברי הרבי בהיום יום כ"ד סיוון: "גודל התשוקה להתקשרות, יכול להשביע רק כאשר ילמד מאמרי חסידות שאומר הרבי וכותב". הרבי מדגיש את המילה 'רק'.

הלימוד הוא מג' תמוז השנה ועד ג' תמוז תשפ"א. הנהלת צעירי אגודת חב"ד המרכזית, סידרה גם שכל אחד יקבל תזכורת אלקטרונית 5 פעמים בשנה: ג' אלול, ג' חשוון, ג' אדר וג' אייר. וזאת מלבד תזכורת בג' סיוון, 30 יום קודם ג' תמוז.

"בחלוקה זו יש עניין חוט המשולש, לימוד תורת הרבי, האחדות של הלומדים, והתקשרות לרבי על ידי תורתו", אומר הרב שמואל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית.

ומוסיף: "ועל ידי זה נזכה לגאולה האמיתית והשלימה על ידי משיח צדקינו וללמוד תורה חדשה מפיו".

לכניסה לאתר - לחצו כאן>>>

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.