שלמה מן | יום ז' תמוז ה׳תש״פ 29.06.2020

הנתונים נחשפים: 100,000 צפו במשדר העולמי בליל ג' תמוז

ב'ועד אור וחום ההתקשרות' מסכמים בסיפוק את המשדר העולמי לקראת יום ההילולא ג' תמוז, שאיחד וליכד את כלל אנ"ש מרחבי העולם ומקורבי בתי חב"ד • הישג שיא: מעל 100,000 איש צפו במשדר המושקע, באמצעות צפייה משפחתית • המפיק רונן פלד חדד: "זה היה אירוע הזום האינטרקטיבי הגדול בעולם, התחברו למשדר קהילות מאין ספור נקודות בעולם - מצפון אמריקה ועד לדרום אפריקה"
הנתונים נחשפים: 100,000 צפו במשדר העולמי בליל ג' תמוז
המשדר העולמי (צילום ארכיון)

ב'ועד אור וחום ההתקשרות' מסכמים בסיפוק את המשדר העולמי לקראת יום ההילולא ג' תמוז, שאיחד וליכד את כלל אנ"ש מרחבי העולם ומקורבי בתי חב"ד.

היוזמה שיצאה לדרך ממשרדי 'אור וחום ההתקשרות', שע"י איגוד השלוחים, סחפה מאות קהילות אנ"ש ובתי חב"ד ברחבי העולם ועל פי הנתונים מעל 100,000 איש צפו במשדר המושקע, באמצעות צפייה משפחתית.

היה זה משדר, או יותר נכון התוועדות חיה ותוססת, חמה ומאחדת, שהופקה במקצועיות רבה, בכדי למקסם את המסרים בתוך שעת המשדר. 

במשדר 'ברכנו אבינו', נשאו דברים מעוררים משפיעים, שלוחים, רבנים, שודרו קטעי וידאו מרגשים מרחבי העולם ושולבו פרקי נגינה וקטעי וידאו נדירים של הרבי. רגע השיא במשדר היה הקראת מכתב, עליו חתמו כלל הצופים, על ציון הרבי. "כל מי שצפה במשדר חש את הגעגועים העזים לנשיא דורנו", הגיבו רבים. 

לקיום המשדר קדמה עבודת הכנה מול קהילות אנ"ש ובתי חב"ד ברחבי העולם, שנרשמו מבעוד מועד.

צופים רבים הביעו התפעלות גדולה מהמשדר וסיפרו כי "במצב הקשה בו לא התאפשר לנו לנסוע לציון הק', המשדר אפשר לנו לחוש התלכדות חמה עם כלל אנ"ש, מכלל הגילאים, מכל קצוות תבל".

"זה היה אירוע הזום האינטרקטיבי הגדול בעולם", אמר המפיק רונן פלד חדד שהוביל את ההפקה האומנותית והטכנית עם צוות מקצועי, "התחברו למשדר קהילות מאין ספור נקודות בעולם - מצפון אמריקה ועד לדרום אפריקה".

כבקשת הרבי בהתוועדויות מסוג זה, לצאת עם החלטות טובות, גם במשדר "ברכנו אבינו" התקבלה החלטה טובה לקבוע חברותות בתורת רבינו. ניתן להירשם ולחתום על ההחלטות, בקישור הבא: http://www.BarcheinuAvinu.com/Hachlata

פיתוח ויצירת הפורמט ובימוי: רונן פלד חדד. הפקה אומנותית וטכנולוגית: ארנן קריאייטיב והפקות בע״מ.

במשדר המושקע הושקעו משאבים רבים, בכדי להעצים את החוויה. המארגנים מוסרים כי עקב העלויות הגבוהות, הם פונים לציבור בבקשה שישתתף, כל אחד לפי יכולתו:
https://www.charidy.com/barcheinu

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.