צבי סופר | יום ו' תמוז ה׳תש״פ 28.06.2020

הפאנל שפתח את המשדר: צפו ברגעים המיוחדים

כאן במרכז התקשורת החב"די COL  אנו ממשיכים להגיש לכם את הראיונות המיוחדים במסגרת המשדר "מתגעגעים ומצפים" - פרויקט היסטורי ליום ההילולא • עשרות שלוחים, משפיעים, אנשי תקשורת וחסידים מכל העולם שתפו בזיכרונות אישיים מימות האורה והטובה, בהנחיית ר' בנימין ליפקין • צפו כעת בראיון עם: הרב מנחם מנדל גרונר בסיפורים מפעימים 'מתוך החדר', הרב יעקב קטן על רגע מצמרר "הרבי תפס והרים אותי", הרב אסי שפיגל על 'הכוחות של הרבי לאחר ג' תמוז', והעיתונאי ידידה מאיר על ג' תמוז תש"פ: "אין תקופה יותר רלוונטית"
הפאנל שפתח את המשדר: צפו ברגעים המיוחדים

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש: "מתגעגעים ומצפים" - פרויקט היסטורי חובק עולם ליום ההילולא.

עשרות שלוחים, משפיעים, אנשי תקשורת וחסידים מכל העולם שתפו בזיכרונות אישיים מימות האורה והטובה, בהנחיית ר' בנימין ליפקין.
במשדר המיוחד וההיסטורי, צפו רבבות חסידים מכל רחבי העולם.

כעת COL מגיש קטעים נבחרים מהמשדר המיוחד, ובחלק הראשון: הרב מנחם מנדל גרונר בסיפורים מפעימים 'מתוך החדר', מה ששמע מאביו מזכיר הרבי הרב יהודה לייב גרונר ע"ה, שנפטר השנה.

סיפור מדהים שסיפר במשדר, שבשנת תשי"ז הרבי סיפר לאביו הריל"ג מה ששמע מחותנו הרבי הריי"ץ שאביו הרבי הרש"ב ביקש ממנו לשמור עבורו מכתבים ישנים שכתבו לו חסידים. הרבי ביקש מהריל"ג שיכין עבורו 'כרטסת' דומה... מדוע? 

הרב יעקב קטן על רגע מצמרר כשהיה ב-770 כבחור בן 20, וקיבל הודעה שהוא צריך לתרום לאחיו 'מח עצם'. "הרבי תפס והרים אותי", הוא משחזר את הרגע שנחרט היטב בזכרונו.

הרב אסי שפיגל דיבר בין היתר בהתפעלות על 'הכוחות של הרבי לאחר ג' תמוז', ועל הלהט של חסידים צעירים ש'לא זכו לראות'. "אין לזה הסבר רציונלי, - רק כוחו של הרבי".

העיתונאי ידידה מאיר סיפר שהכינוס החב"די האחרון בו השתתף היה דווקא כינוס השלוחות, כשהגיע כאורח. "אין תקופה יותר רלוונטית. אנשים רוצים לפגוש את כל ה'מנדי' וכל הברל'ה' עם התפילין והנרות."

צפו בוידאו מתוך המשדר המרכזי (בימוי והפקה: ריבקין מדיה, פליישמן-פלס הפקות)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.