מערכת COL | יום ה' תמוז ה׳תש״פ 27.06.2020

"חב"דניק, יש לו 'ויי-פיי' פתוח עם הרבי": המרצים מדברים

הם שלוחים ומרצים דומיננטיים, ומדברים בשפה 'עכשווית' – כל אחד בסגנונו ובממשקי המדיה השונים • מנחה הפקת הענק ב-COL "מתגעגעים ומצפים" ר' בנימין ליפקין, כנס אותם תחת קורת 'זום' אחת במהלך ההפקה "מתגעגעים ומצפים" – לפאנל מרתק • השליח הרב חיים הבר, על תקופת ג' תמוז שהשפיעה עליו עמוקות, השליח הרב מנדי גערליצקי על 'תל אביב של מעלה' בתקופת המשבר, השליח הרב זלמן וישצקי על 'התבגרות מאולצת', והרב אריק מלכיאלי על "ויי-פיי" פתוח עם הרבי

הם שלוחים צעירים ודומיננטיים, ומדברים בשפה 'עכשווית' – כל אחד בסגנונו ובממשקי המדיה השונים.

הרב חיים הבר שליח שכונה ט' בבאר שבע, המוכר לגולשי COL מסדרת שיעוריו המרתקים 'תניא לחיים', המרצה הרב אריק מלכיאלי, גם הוא מוסר שיעורי תניא, 'טיפים' ותובנות בפני קהלים רחבים, השליח הנמרץ הרב מענדי גערליצקי, המפרסם סרטונים קצרים וקליטים על פרשת השבוע שזוכים לפופולריות רבה, סדרות שיעורים ברחבי המדיה והמרשתת, והשליח בבאזל הרב זלמן וישצקי, שזוכה לאלפי שיתופים וצפיות לטוריו המחכימים בענייני היום והשעה, וזוכה לבימה קבועה ב-COL.

מנחה המשדר ר' בנימין ליפקין, כנס אותם תחת קורת 'זום' אחת במהלך ההפקה "מתגעגעים ומצפים". 

הרב חיים הבר סיפר על ילדותו אצל הרבי, ואיך ג' תמוז השפיע עליו כבחור: "פחות זכיתי לגדול עם הרבי בעצמו, אבל כן זכיתי לגדול עם חסידים של הרבי. זה השפיע עלי עמוקות".

השליח הרב מנדי גרליצקי, שיתף על חיי שליח בעיר תל אביב בתקופת משבר קורונה: "הקהילה הלכה והתרחבה, הלכה והתעצמה. כשהתפללנו בלב חניון מרכזי, הרגשנו 'ופרצת' גדול מאוד, לעיני כל".

השליח הרב זלמן וישצקי, שלראשונה בחיי השליחות לא עשה עם קהילתו סדר פסח, והדריך אותם מראש דרך ה'זום', מגדיר את התקופה כ'התבגרות מאולצת': "כרב לא סמכתי עליהם. אך בתקופת המשבר, הבנתי שזו הדרך היחידה".

ואילו המרצה הרב אריק מלכיאלי מגדיר את התקופה בצורה מקורית: "כל חב"דניק, יש לו 'ויי-פיי' פתוח עם הרבי. המילים של אגרת הקודש בתניא של אדמו"ר הזקן הדהדו בי: "והיא עומדת בקרבנו ממש".

לצפייה בוידאו:

 

 

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד COL
ו' תמוז ה׳תש״פ
תעלו גם את שאר הפאנלים מהמשדר, בפרט את הראיון המרגש עם הרב טוביה זילברשטרום והפנאל שפתח את המשדר עם ידידיה מאיר, הרב מ"מ גרונער, והרב קטן.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.