מערכת COL | יום ג' תמוז ה׳תש״פ 25.06.2020

עכשיו בשידור חי: שעות של התקשרות לרבי • צפו בוידאו

לאחר השידור המדובר של 'ועד אור וחום ההתקשרות', בו צפו רבבות מרחבי העולם - יוצא לדרך בשעה זו המשדר הנוסף של ה'ועד' שיימשך לאורך יום ההילולא כולו, עם שיעורים והתוועדויות מיוחדות עם טובי הרבנים והמשפיעים מכל רחבי העולם. ברגעים אלו מתחילים ללמוד במשדר את המאמר ואתה תצווה. הצטרפו לשידור!
עכשיו בשידור חי: שעות של התקשרות לרבי • צפו בוידאו

אחרי השידור המדובר של 'ועד אור וחום ההתקשרות', בו צפו רבבות מרחבי העולם - יוצא לדרך בשעה זו המשדר הנוסף של ה'ועד' שיימשך לאורך יום ההילולא כולו, עם שיעורים והתוועדויות מיוחדות עם טובי הרבנים והמשפיעים מכל רחבי העולם. ברגעים אלו מתחילים ללמוד במשדר את המאמר ואתה תצווה. הצטרפו לשידור!

לצפייה בשידור החי:
BarcheinuAvinu.com/24hr

אחרי השידור המדובר של 'ועד אור וחום ההתקשרות', בו צפו רבבות מכל רחבי העולם - יוצא לדרך בשעה זו המשדר הנוסף של ה'ועד' שיימשך לאורך יום ההילולא כולו, עם שיעורים והתוועדויות מיוחדות עם טובי הרבנים והמשפיעים מכל רחבי העולם. 

את 'משדר ההתקשרות' ילווה גדולי הרבנים והשלוחים, בהתוועדויות מלאות רגש וחיות, ויעוררו את המוני אנ"ש באור וחום, ביום קדוש זה.

בין היתר, יופיעו במשדר הרצוף, רבנים, משפיעים ושלוחים שליט"א, כל אחד לפי מעלתו הוא (וכאן הובאו שלא לפי הסדר): הרב מאניס פרידמן, הרב שמואל לו, הרב ישראל דערען, הרב מנחם מענדל פעלער, הרב יוסף גורארי', הרב שת טאוב, הרב יואל כהן, הרב שניאור זלמן קפלן, הרב שניאור זלמן גופין, הרב אלי’ וולף, הרב מנחם מענדל קפלן - דיטרויט, הרב יוסף יצחק גורביץ, הרב מנחם דברוסקין, הרב אסי שפיגל, הרב שאול אליטוב, הרב שמאי ענדע, הרב נתן גורארי', הרב מאיר שלמה קפלן, הרב אברהם אלטיין, הרב מענדל קפלן - טורנטו, הרב שמעון לזרוב, הרב ישראל צבי גליצנשטיין, הרב יא״ל ירבינוביץ, הרב יהודה ליב שפירא, הרב לימא וילהלם, הרב משה גורארי', הרב יוסף חיים קנטור, הרב שלום בער ליפסקר, הרב יוסף מינקוביץ, הרב מענדל שארף, הרב סימון ג'ייקובסון, הרב מנחם מענדל גרונר והרב יוסף יצחק גרונר.

ברגעים אלו מתחילים ללמוד במשדר את המאמר ואתה תצווה. הצטרפו לשידור!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.