שלמה מן | יום ב' תמוז ה׳תש״פ 24.06.2020

ברגע האחרון: הישיבה באלעד גנזה התכניות לפתיחת קפסולות

בעקבות הטלת 'איזור מוגבל' על העיר אלעד, בישיבת 'תומכי תמימים' המקומית הוחלט לגנוז את התכניות לפתיחת קפסולות ולחזור ללימודים במתכונת של למידה מרחוק • הנהלת הישיבה: "הושקעו מאמצים כבירים להתחיל בלמידה בקפסולות עם תכנית מושקעת ומסודרת. אך לצערנו נדרש לחדש את הלמידה מרחוק עד להודעה חדשה"
ברגע האחרון: הישיבה באלעד גנזה התכניות לפתיחת קפסולות
תמימים מישיבת תות"ל אלעד. אילוסטרציה

ישיבת תומכי תמימים באלעד הודיעה הערב להורי התלמידים, כי בשל העליה בתחלואה בעיר וההכרזה על אזורים שונים בעיר כ'אזורים מוגבלים' - הקפסולות המתוכננות לא יפתחו והלימודים ימשיכו 'מרחוק'.

בתקופה האחרונה התקיים סוג של חזרה למסלול במתכונת יומית, בבית הכנסת חב"ד 'דרך מצוותיך' בעיר, והתכנון היה לפתוח בימים הקרובים את הקפסולות בישיבה עצמה.

"בצער רב נודענו הערב על ההחלטה שהתקבלה בעקבות עליית התחלואה, להטיל מגבלות על העיר אלעד. באזור המוגבל תיאסר הכניסה אל האזור והיציאה ממנו", כתבה הנהלת הישיבה אל ההורים.

"בחסדי השי"ת כבר תקופה שהתחילה הלמידה הפרונטלית בישיבתנו המעטירה בעיר אלעד והיינו כפסע ממש לפני פתיחת ה'קפסולה' במתחמי הישיבה. הושקעו מאמצים כבירים  להתחיל בלמידה בקפסולה עם תכנית מושקעת ומסודרת, אך לצערנו הרב נדרש עד להודעה  חדשה, לחדש את הלמידה מרחוק בשעות הקבועות.   

"אנו מצידנו כמובן נכונים להמשיך ולהשקיע מחשבה רבה ומקיימים התייעצויות לחפש  מתווה נכון ומהיר להשיב את תלמידינו היקרים לביתם בתו"ת. וחפץ הוי' בידינו יצליח. 

"אנחנו יחד אתכם, הורים יקרים ותמימים נפלאים נשנס מתנים גם בעת הזאת, לעמוד בניסיון ולהתחזק במיוחד בימים אלו הסמוכים ליום הקדוש ג' תמוז, לשמור על סדרי הלימוד, התפילות, א חסידישע הנהגה ושמירת התקנות כרצון הרבי נשיאנו. 

"כולנו תפילה ותחינה שאבינו שבשמים יחוס וירחם עלינו ויוציאנו מאפילה לאורה בביאת  משיח צדקנו בבניין ביהמ"ק והרבי נשיא דורנו בראשנו".

הערב, ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס את ועדת השרים לקביעת ״אזור מוגבל״ בראשותו. הוועדה החליטה להכריז על השטח המוניציפאלי של העיר אלעד ועל שכונות מסויימות בטבריה כ״אזורים מוגבלים".

ההכרזה על אזור מוגבל תהיה למשך 7 ימים - החל מיום רביעי (ב’ בתמוז) בשעה 8:00 בבוקר ועד ליום רביעי ט’ בתמוז התש"פ  בשעה 8:00.

המשמעות היא שתיאסר כניסה ויציאה של מי שאינו תושב מקומות אלו.

ההחלטה על אזור מוגבל התקבלה לאור עלייה בנתוני התחלואה בכלל הארץ ובערים ובשכונות המדוברות בפרט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.