שלמה מן | יום ל' סיון ה׳תש״פ 22.06.2020

במשדר הענק: פוקוס מיוחד על המאמר האחרון שחילק הרבי

JEM
שש זוויות מאירות ומקוריות על 'ואתה תצווה', המאמר האחרון שהרבי חילק לע"ע בפורים קטן תשנ"ב, יוצגו במהלך המשדר העולמי של 'ועד אור וחום ההתקשרות' על ידי חסידים מרחבי העולם
במשדר הענק: פוקוס מיוחד על המאמר האחרון שחילק הרבי
הרבי בפורים קטן תשנ"ב (ארכיון COL)

'פורים קטן' תשנ"ב, נצרב בתודעת לוח השנה החב"די. לאחר תפילת שחרית, עת נסע הרבי לאוהל כ"ק אדמו"ר הריי"צ, ביקש מהמזכירות להדפיס את המאמר 'ואתה תצווה' שנאמר בשבת פרשת תצווה תשמ"א. בתוך זמן קצר פשטה השמועה על החלוקה הצפוייה בערב והמונים נהרו ל-770.

לאחר תפילת ערבית חילק הרבי אלפי קונטרסים, שנעטפו מבעוד מועד בנרתיק פלסטיק, ואליו צורפו שני שטרות של דולר, לצד חתיכת 'לעקאח'. מאמר זה, יתברר לאחר כ"ז אדר, הינו המאמר האחרון לע"ע שחילק הרבי מידו הק' לקהל החסידים. לאורך השנים, קיבל מאמר זה מעמד מיוחד, וביאורים רבים יצאו לאור.

השנה, במשדר העולמי של 'ועד אור וחום ההתקשרות', שיחבר וילכד את רבבות אנ"ש בארץ ובעולם, יינתן פוקוס מיוחד למאמר 'ואתה תצווה', וזאת באמצעות שישה נאומים קצרים ומאירים, שיימסרו על ידי נציגי אנ"ש בעולם: ראש ישיבת תות"ל במיאמי הרב יהודה לייב שפירא, סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, שליח הרבי לבנגקוק הרב נחמיה וילהלם, שליח הרבי לאוניברסיטת סטנפורג בקליפורניה הרב דוב גרינברג, ר' יוסי רבינוביץ מכפר חב"ד ור' אבי וועב מקראון הייטס. 

כל אחד מהנואמים, יתמקד בנקודה שעלינו לקחת לחיים מ'ואתה תצווה'. 

בנוסף, הרב חיים שאול ברוק מ'ועד הנחת בלה"ק', ישתף את המשתתפים הרבים מרחבי העולם באחורי הקלעים של עריכת המאמר לדפוס מנקודת מבטו האישית. 

עוד נמסר, כי במהלך המשדר, שייארך כשעה וינוהל על ידי צוות מקצועי, יוצגו קטעי וידאו בעריכה מקצועית של JEM, בהם אנ"שים מהגלובוס מספרים על הקשר שלהם לרבי לפני ג' תמוז ולאחריו. 

אנ"ש המעוניינים לצרף את שמם לפ"נ, וכן ראשי קהילות אנ"ש המעוניינים לצרף את קהילתם למשדר, מוזמנים להיכנס לאתר "ברכינו אבינו": www.barcheinuavinu.com 

רישמו את התאריך ביומן שלכם: יום רביעי, ערב ג׳ תמוז, 14:30 שעון ניו יורק, 21:30 בארץ הקודש וברוסיה, 22:30 בלוס אנג׳לס, 19:30 בלונדון. ומכאן, שכל אחד ייחשב את השעה לפי מדינתו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.