שלמה מן | יום כ"ט סיון ה׳תש״פ 21.06.2020

במשדר ג' תמוז העולמי: ילדים שנפגעו מהקורונה ובערל צוקר

הבעל מנגן ר' בערל צוקר, שאיבד את רעייתו לפני מספר שבועות בטרגדיה שזעזעה את אנ"ש ברחבי העולם, יוביל את החלק האומנותי, יחד עם מקהלת האחים רייבין, במשדר העולמי "ברכנו אבינו" שייערך בליל יום ההילולא ג' תמוז וישודר היישר מהאהל הק' • ילדים להורים שנפגעו מהקורונה, יאמרו חלק מ-12 הפסוקים שתיקן הרבי • פרטים חדשים על המשדר שיאחד את אנ"ש בליל יום ההילולא ויועבר בשידור ישיר ממתחם סמוך לאהל הק'
במשדר ג' תמוז העולמי: ילדים שנפגעו מהקורונה ובערל צוקר
בערל צוקר (תמונה: באדיבות המצלם)

היערכות גדולה לקראת המשדר העולמי של 'ועד אור וחום ההתקשרות' שישודר בשידור ישיר היישר ממתחם הסמוך לאהל הק', בליל יום ההילולא ג' תמוז, ויחבר ויאחד בין רבבות אנ"ש והמקורבים.

במהלך המשדר, שיימשך כשעה ויופק על ידי צוות מקצועי, יוזמנו ילדים שנפגעו בתקופת הקורונה ויאמרו חלק מ-12 הפסוקים שתיקן הרבי, לעילוי נשמתם ולזכותם של אחינו בני ישראל בכל מקום מושבותם. 

בנוסף, החזן הנודע ר' בערל צוקר, יוביל את החלק המוזיקלי במשדר העולמי עם ניגוני חב"ד מיוחדים, יחד עם מקהל האחים רייבין. צוקר איבד באחרונה את רעייתו, הגב' רייזל, בטרגדיה שזעזעה את כלל אנ"ש בעולם. 

משדר "ברכנו אבינו", ישודר בליל יום ההילולא, כאמור, ואליו יצטרפו רבבות אנ"ש ומקורבים מכל רחבי העולם, שיתוועדו קודם לכן, וירטואלית, במשדרי 'זום' וירטואליים מקומיים. עד כה נרשמו קהילות רבות מצפון אמריקה, מאירופה, מדרום אפריקה, מארץ הקודש ועוד. בארץ הקודש, המשדר המקדים ייערך על ידי 'צעירי אגודת חב"ד'. 

המשדר של 'ועד אור וחום ההתקשרות', מעורר הדים רבים ותגובות נלהבות, שכן בשנה זו לא מתאפשר לרוב אנ"ש, התמימים והמקורבים לנסוע לציון הק' בשל המגבלות הבריאותיות. 

כל אחד ואחת מאנ"ש יוכל לשגר את שמו ושל אמו ל'ועד אור וחום ההתקשרות' והוא יוקרא בקריאת המכתב המיוחד לרבי, בשמם של כלל משתתפי משדר האחדות הגדול.

"המשדר יהווה הזדמנות נדירה להפגיש בין חסידים מכל רחבי העולם", אומרים ב'ועד' ומוסיפים כי "ככל שהימים עוברים ומתקרבים לג' תמוז, אנו מקבלים תגובות חמות מכל רחבי העולם על התכנית הזו, שתאפשר להם להתחבר ולהתאחד עם כלל אנ"ש".

אנ"ש המעוניינים לצרף את שמם לפ"נ, וכן ראשי קהילות אנ"ש המעוניינים לצרף את קהילתם למשדר, מוזמנים להיכנס לאתר "ברכינו אבינו". לכניסה לאתר > לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.