צבי סופר | יום כ"ה סיון ה׳תש״פ 17.06.2020

מוסקבה: כאלף ילדים קיבלו משחקים לעידוד ביטחון בה'

 עם דעיכת התפשטות נגיף הקורונה ברוסיה באופן יחסי, מסתיים פרויקט רב היקף של חלוקת משחקים איכותיים ויוקרתיים הכוללים משחקי דידקטיקה, מחשבה ויצירה לכאלף ילדים יהודים במוסקבה • צפו בתיעוד: רבה של רוסיה הגר"ב לאזאר סוקר אתמול (שלישי) את חלוקת המשחקים במרכז החסד היהודי במוסקבה
מוסקבה: כאלף ילדים קיבלו משחקים לעידוד ביטחון בה'
צילום: לוי נאזרוב


עם דעיכת התפשטות נגיף הקורונה ברוסיה באופן יחסי, מסתיים פרויקט רב היקף של חלוקת משחקים איכותיים ויוקרתיים לכאלף ילדים יהודים במוסקבה, פרי יוזמתו של רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר.

מיזם נפלא זה, שאורגן ב"מרכז החסד היהודי שערי צדק" בשכונת 'מארינה רושצ'ה' במרכז מוסקבה, נערך במקביל לפעילות ענפה של צדקה, חסד וביקור חולים, שהופעלו בהשקעה מרובה בכל התקופה שהייתה למאות ואלפי נזקקים, חולים ומשפחות ברוכות ילדים.

חלוקת המשחקים למשפחות והילדים, באה כעידוד הביטחון בהקב"ה וכאות הצטיינות בהתנהגות יהודית נפלאה של הילדים הרבים.

במכתבו שצורף למשחקים, כותב בין הרב הראשי בין דבריו: "כל אחד מאיתנו מתמודד בימים אלו, במצב לא רגיל ולא מוכר. לא יוצאים מבית, לא לתפילות, לא ללימודים ואפילו לא לפארק או לבקר חברים. ובכל זאת אני שומע מההורים והמורים המסורים שלכם, על התנהגותכם הנפלאה בימים, אלו כמו חסידים ממש, שבכל מצב רואים בו רק את הטוב ומתגברים על הקשיים מתוך שמחה וטוב לבב. 

"ובעיקר, שאתר חדורי אמונה ובטחון בה' ולכן יכולים להיות שמחים גם בימים אלו. אני בטוח שכלא אחד מכם, ממלא את תפקידו היהודי בכל יום ויום: תפילות, נתינת צדקה, לימודים, עזרה להורים וכמובן מוסיף באהבת ישראל.

"תקופה מאתגרת ומיוחדת זו היא הזדמנות לכל ילד וילדה ללמוד יותר עם ההורים וגם לקיים בהידור יותר את המצוה הגדולה והחשובה של "כיבוד אב ואם". כהערכה על הסבלנות וההתנהגות הנאותה והמיוחדת, ועוד אפשרות לשחק עם האחים והאחיות מתוך אהבת ישראל, אני מגיש לכם בזאת משחק זה, בו תוכלו לשחק עם בני המשפחה ולהנאות, מתוך אמונה בהקב"ה שתיכף יסיר מאיתנו כל נגף ומחלה, ונוכל להיפגש שוב בבית הכנסת ובמוסדות החינוך המחכים לכם מאד", כתב הרב לאזאר.

כמו שדיווחנו כאן ב-COL, רבה של רוסיה הגר"ב לאזאר שוחרר מאישפוז ביום שישי שעבר, לאחר שחלה בקורונה - והתאושש בחסדי ה'.

בתמונות: רבה של רוסיה מסקר את חלוקת המשחקים במרכז החסד היהודי.
 

 

 

 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.