שלמה מן | יום כ"ה סיון ה׳תש״פ 17.06.2020

הרב ישראל גליצנשטיין העניק ראיון רווי גילויים לחברת JEM

הרב ישראל גליצנשטיין מנחלת הר חב"ד, הידוע כאחד מבעלי השמועה המיוחדים בחב"ד וכמי שזכה להיות שנים ארוכות בחצרות קודשנו ולשמוע דברים רבים מהרבי - העניק השבוע, ערב יום ההילולא הכ"ו ג' תמוז, ראיון מיוחד לפרוייקט 'מפגשים עם הרבי' של חברת המדיה החב"דית JEM • הרב גליצנשטיין חשף במהלך הראיון שורה ארוכה של גילויים מאחורי הקלעים משנות הלמ"ד והמ"ם, בהם סיפורים מיוחדים על הרבנית הצדקנית מרת חי' מושקא, דברים שראה ושמע מאחורי הקלעים בקודש פנימה ועוד
הרב ישראל גליצנשטיין העניק ראיון רווי גילויים לחברת JEM
צילומים: JEM

ערב יום ההילולא הכ"ו ג' תמוז, העניק הרה"ח הרב ישראל גליצנשטיין ראיון היסטורי מיוחד לפרוייקט "מפגשים עם הרבי" של חברת המדיה החב"דית JEM.

כידוע, הרב גליצנשטיין הוא מבעלי השמועה המיוחדים בליובאוויטש. הוא זכה להיות בחצרות קדשנו במשך מספר שנים בשנות הלמ"ד, והוא זכה ולשמוע דברים רבים מהרבי. כמו כן הוא ניחן בזכרון מיוחד ובחוש הציור והתיאור, וזכרונותיו המרתקים מימי האור מהווים אבן שואבת לצעירי התמימים.

הרב גליצנשטיין אף זכה להיות במשך שנים רבות שליחו של הרבי בעיר אילת, לשם נשלח באופן נדיר ישירות מהרבי עוד כבחור עוד לפני חתונתו, והוא זכה במסגרת שליחותו לשורה של יחידויות מרתקות והוראות מיוחדות באשר לשליחות.

השבוע, ימים ספורים לרגל יום ההילולא, הגיע צוות "מפגשים עם הרבי" בישראל לביתו של הרב גליצנשטיין בנחלת הר חב"ד, ובמשך שעות ארוכות חלק הרב גליצנשטיין מול המצלמה את זכרונותיו המרתקים והמאלפים מהרבי.

הרב גליצנשטיין חשף במהלך הראיון שורה ארוכה של גילויים מאחורי הקלעים משנות הלמ"ד והמ"ם, בהם סיפורים מיוחדים על הרבנית הצדקנית מרת חי' מושקא, דברים שראה ושמע מאחורי הקלעים בקודש פנימה, ועוד ועוד.

בסיום דבריו ציין הרב גליצנשטיין בהתרגשות, שהוא נעתר בימים אלו לחלוק את זכרונותיו בפני המצלמה, לזכרו ולעילוי נשמתו של השליח להנובר הרב בנימין וולף, אשר כבחור בישיבת "תומכי תמימים" בקרית גת, הוא היה מגיע רבות לפעול בפעילות המבצעים באילת.

הרב יחיאל קייגען, מנהל פרוייקט "מפגשים עם הרבי" של חברת המדיה JEM, אומר כי הראיון עם גליצנשטיין הנו אחד הראיונות המאלפים והנדירים שנערכו בשנים האחרונות במסגרת פרוייקט התיעוד והשימור של JEM. "התיאורים המאלפים של הרב גליצנשטיין על הרבי, שנחשפו בהשגחה פרטית ערב יום ההילולא, יש בהם כדי לעורר ולהחיות את קהל אנ"ש וההחסידים בתקופה זו, הצמאים לכל סיפור מעורר מהרבי. זכרונותיו של הרב גליצנשטיין ישולבו בעזרת ה' בקרוב במגוון ההפקות של חברת JEM".

הרב קייגען אומר כי בחברת JEM, בראשות הרב אלקנה שמוטקין, עושים ויעשו כל מאמץ להגיע לכל יהודי שזכה לקשר עם הרבי, לשמוע ולתעד את הסיפור שלו, ולהביא את הדברים אל כלל ישראל, כדי לחזק את רגשי ההתקשרות שלהם אל הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.