שלמה מן | יום כ"ד סיון ה׳תש״פ 16.06.2020

נסיון הרופא החב"די לקדם תמהיל תרופות נגד קורונה - נבלם

לאחר אישור החירום שהעניק, מינהל התרופות והמזון האמריקני בולם כעת את השימוש בתרופות נגד מלריה הידרוקסיכלורוקווין וכלורוקווין כטיפול מונע בנגיף הקורונה • את התרופה, כזכור, קידם במרץ הרופא החב"די שהתגורר בקריית יואל, ולאחרונה אף נשיא ארה"ב טראמפ סיפר במסיבת עיתונאים כי נוטל אותה כהמלצת הד"ר
נסיון הרופא החב
ד"ר זאב זלנקו (צילום ארכיון)

אמש משך ה-FDA, מינהל התרופות והמזון האמריקאי, את אישור החירום שהעניק לשימוש בתרופות נגד מלריה הידרוקסיכלורוקווין וכלורוקווין כטיפול בנגיף הקורונה.

כזכור, הרופא החב"די שהתגורר עד לא מכבר בקריית יואל, ד"ר זאב זלנקו קידם במרץ את השימוש בתרופה והעניק ממנה למטופליו. לדבריו אף לא חולה אחד בקורונה שנטל את תמהיל התרופות שהציע נזקק לאיזפוז.

גם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ששוחח עם זלנקו, נטל את התרופה וקידמה במרץ. במסיבת עיתונאים לפני כשבועיים הזכיר את הד"ר החב"די שהמליץ לו ליטול אותה כטיפול מונע.

כעת, כאמור, מפרסם ה-FDA, כי מחקרים שנעשו הראו שיעילותן של התרופות בטיפול בנגיף מוטלת בספק, ואין עדות לכך ששימוש בהן שווה את הסיכון בלקיחתן.

לאחרונה פורסם כי שימוש בתרופות לטיפול בקורונה עלול לגרום לבעיות לב. בחודש שעבר עצר ארגון הבריאות העולמי את הניסויים בתרופות לטיפול בקורונה משיקולי זהירות.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
מעניין
כ"ה סיון ה׳תש״פ
אני גר בקראון הייטס, ואני, ועוד הרבה בני אדם שאני דיבר אתם, לקחו את התרופה ואחר כך התחילו לרפאות.. אני לא דוקטור ואין אני יודע במדיסין אבל אני רק מדווח מה קרה איתי ועם עוד כמה שדיברתי אתם, שממש הציל את החיים שלהם כפשוטו.
2.
הם פסלו אותו ואת תרופתו הרגע שפתח את הפה...
כ"ה סיון ה׳תש״פ
שיאנת השמאל על חשבון הכלל
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.