שלמה מן | יום כ"ד סיון ה׳תש״פ 16.06.2020

כולם בהוסטל של 'כולל חב"ד' נכנסו לבידוד; כך הם התמודדו

במוסד השיקומי 'בתי פינגר' של 'כולל חב"ד', בו מתגוררים דיירים הסובלים מנכות קשה, אובחנה אחת הדיירות כחולת קורונה. איך מתמודדים עם אתגר כזה?
כולם בהוסטל של 'כולל חב
צילומים: כולל חב"ד

ימים לא שגרתיים עברו על הדיירים ב'בית פינגר' בירושלים, לאחר שאחת הדיירות אובחנה בשבוע שעבר כחולת קורונה. בעקבות הגילוי, כל המסגרת נכנסה לבידוד. 'בית פינגר' של 'כולל חב"ד', הינו הוסטל בו מתגוררים אנשים הסובלים מנכות קשה. 

בהובלתו של המנהל המסור קובי ויזל, לאורך כל זמן הבידוד, הדיירים המשיכו לקבל את הטיפול הסיעודי המסור, יחד עם שלל הפעילויות המיוחדות המוצעות מידי יום. 

ליתר ביטחון למקרה שיש חולים נוספים בבניין ועל מנת למנוע הדבקה אפשרית בין הדיירים, ההוסטל חולק לשלוש קפסולות מבודדות לחלוטין אחת מהשנייה, כך שבכל קפסולה צוות מטפלים קבוע שטיפל רק בה. כל קפסולה ירדה כקבוצה לפעילות (פיזיותרפיה, מוזיקה, גינון, אומנות, ציור, פעילות בחצר ועוד) שאחריה חדר הפעילות והדרך אליה עברו חיטוי יסודי לקראת בואה של הקפסולה הבאה. 

למרות המורכבות להעסיק את הדיירים ולהמשיך את הטיפול השוטף בדיירים בתנאי הבידוד, הצוות התמסר בצורה יוצאת מן הכלל לעבור את התקופה בצורה הטובה והחלקה ביותר למען הדיירים.

בבדיקה מדגמית של משרד הבריאות לכל הדיירים, המסגרת כולה יצאה ברוך ה' עם תוצאות שליליות, כלומר המסגרת נקייה מקורונה בזכות העבודה הפעילות המיוחדת שנעשתה, ואשר זכתה לשבחים רבים של משרד הרווחה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.