שלמה מן | יום י"ז סיון ה׳תש״פ 09.06.2020

הרופאים ואנשי ההצלה בקראון הייטס מתחננים: "אל תגיעו!"

הרופאים ואנשי ההצלה בשכונת קראון הייטס פונים במכתב דרמטי לאנ"ש והחסידים ברחבי העולם, ומבקשים שלא להגיע לחצרות קודשנו ליום ההילולא • "שילמנו מחיר כבד בקורונה ועדיין ישנם מבוגרים בקהילה שנמצאים בקבוצת סיכון, ועלולים להידבק באם יגיעו לפה אורחים. אנו מבקשים מאנ"ש שלא להגיע השנה למען בריאותם"
הרופאים ואנשי ההצלה בקראון הייטס מתחננים:
קראון הייטס במבט מלמעלה (צילום ארכיון: שניאור שיף)

עשרות רופאים ואנשי הצלה בשכונת קראון הייטס פונים הערב לכל אנ"ש ברחבי העולם, בבקשה שלא להגיע לחצרות קודשנו לקראת יום ההילולא ג' תמוז.

במכתב דרמטי שמשגרים הערב, כותבים הרופאים: "תקוותנו היתה שלא נצטרך לכתוב שורות אלו ביודענו עד כמה חשוב לכל אחד ואחת מאיתנו להיות אצל הרבי ביום הגדול והקדוש, ג' תמוז. אך מתוך אחריות לקהילה ולשכונה היקרה באנו בזה לשתף אתכם במצב הנוכחי.

"לאחר ההתפרצות המחרידה של נגיף הקורונה בשכונת קראון הייטס, בה שילמנו מחיר כבד כאשר איבדנו מבחירי וראשי הקהילה ואנ"ש. לאחר שתקופת ההתפרצות וההדבקה ירדה ב"ה, נותרו מספר לא מבוטל של מבוגרים כאן בקהילה שעדיין נמצאים בקבוצת סיכון, ועלולים חלילה להדבק בנקיף ולחלות קשות! נכון לעכשיו אנו מאמינים שאחד הגורמים החשובים ביותר בהגנה על קבוצת סיכון זו, היא העובדה שהם מוקפים ברובם באנשים שכבר חלו ופיתחו נוגדנים.

"עם זה, השנה בג' תמוז אם יתארחו או יבקרו בשכונה אנ"ש מקהילות אחרות ברחבי העולם שנמצאות בשלבים שונים של המגיפה, ואם ח"ו מישהו מן המבקרים נושא עימו את הנגיף מהקהילה ממנה הוא בא או מהמטוס בו טס, זה יכול להוות סכנה של ממש לקבוצת המבוגרים הנמצאים בסיכון.

"לאור כל הנ"ל אנו נאלצים לפנות אל כל אחד ואחד מאנ"ש והחסידים בבקשה נפשית: לא להגיע בשנה זו תש"פ בג' תמוז ובימים הסמוכים לו לשכונה, עד כמה שקשה לנו לבקש מאנ"ש לא לעשות דבר כל כך טבעי וברור. אך שוב, אנו רואים את בריאותם של זקני אנ"ש כראשון במעלה בתקופה זו ובתור רופאי השכונה מרגישים אחריות לבטיחותם".

הרופאים חותמים את מכתבם, כי "בזכות אהבת ישראל זו ודאגה כנה לאחינו החסידים, נהיה תיכף ומיד ממש מאוחדים יחד עם הרבי עוד לפני ג' תמוז, בביאת משיח צדקנו בירושלים הבנויה תיכף ומיד ממש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.