מנדי ברגר | יום ט"ז סיון ה׳תש״פ 08.06.2020

פרסום ראשון: בית ספר חב"ד ייפתח בחריש בשנה"ל תשפ"א

מסתמן פתרון לסאגה הממושכת של ילדי חריש: בית ספר חב"ד ייפתח בחריש, לאחר מאמצים משותפים של בית חב"ד בהנהלת השלוחים האחים הרב אביחי והרב דוד כהן, לצד 'רשת אהלי יוסף יצחק' בהנהלת הרב אליהו קריצ'בסקי
פרסום ראשון: בית ספר חב
בתמונה: גני חב"ד חריש. כעת - ייפתח גם בית ספר חב"ד

מסתמן פתרון לסאגה הממושכת של ילדי חריש: בית ספר חב"ד ייפתח בחריש, לאחר מאמצים משותפים של בית חב"ד בהנהלת השלוחים האחים הרב אביחי והרב דוד כהן, לצד 'רשת אהלי יוסף יצחק' בהנהלת הרב אליהו קריצ'בסקי.

עד עתה היו ילדי חב"ד יוצאים בהסעות למוסדות החינוך של חב"ד חדרה. אך השנה החלה העירייה להערים קשיים ומנעה את קבלתם של ילדי חוץ חדשים. בעקבות זאת, ולאחר מאמצים רבים מול משרד החינוך, יצאו בבית חב"ד יחד עם הרשת בהודעה על פתיחת בית ספר בחריש.

בית הספר ייתן מענה לילדי חב''ד באזור חריש, ולכל המעוניינים בחינוך תורני חסידי ואיכותי ברוח חב''ד. בשלב זה ייפתחו שתי כיתות א' - לבנים ולבנות בנפרד. 
בימים אלו עובדים בבית חב''ד על גיוס אנשי חינוך איכותיים לתפקידי ניהול והוראה.

בהמשך להחלטה התקיימה פגישה מיוחדת של השלוחים בעיר, בהשתתפות הרב לוי יצחק אפשטיין והרב דוד פאכערט, בה הוחלט על ערב רישום שייערך בקרוב. 

מנהל בית חב"ד הרב דוד כהן ציין בסיפוק: "בסייעתא דשמיא ובכוחו של הרבי, מערכת החינוך של חב"ד בחריש עולה כיתה; לאחר שהקמנו בשנים האחרונות מעון וגני ילדים, אנו ממשיכים לשלב הבא – הקמת בית ספר לבנים ולבנות. בית הספר ייתן מענה לקהילת חב"ד המתפתחת, כמו לציבור התורני בעיר המעוניין בחינוך איכותי וחסידי".

בדבריו ביקש להודות לשותפים הנאמנים לאורך כל הדרך: ראש העיר יצחק קשת, מנהל מחלקת החינוך ישראל שלו, חבר המועצה יוסי גולדמן ושאר חברי הבית היהודי, ואחרון חביב - הרב אליהו קריצ'בסקי מנהל ה'רשת'.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יישר כח לרב דוד
ט"ז סיון ה׳תש״פ
פועל בעיר בצורה מעוררת השראה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.