אבי לרר | יום ט"ו סיון ה׳תש״פ 07.06.2020

העסקן החב"די שמע הרפש על המנכ"ל החדש - והחליט לדבר

מינויו של מנהל בית הרפואה ברזילי באשקלון, פרופסור חזי לוי לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות החדש, עורר זעם בקרב אישים שונים • איש החסד מאשקלון, העסקן הרפואי החב"די ר' אבי לרר החליט לדבר • במכתב אישי הוא מגולל את מסכת קשריו עם לוי - ואומר: " אם חזי לא יגיע להיות מנכל משרד הבריאות עם ישראל יפסיד בולדוזר שדבק במטרה ונלחם למענה ללא פחד. והוא גם יפסיד 'מענטש'"
העסקן החב
ר' אברמי לרר לצד המנכ"ל החדש, פרופ' לוי (באדיבות המצלם, ארכיון COL)

שלום לעם ישראל, קוראים לי אבי לרר.

אני גר באשקלון בסמיכות לבית הרפואה ברזילי. משפחתי ואני משתדלים בעשור האחרון לעזור לאנשים במרכז הרפואי.

למה אני מספר לכם את זה פתאום באמצע החיים? אז ככה: ביומיים האחרונים אני לא אוכל ולא שותה כי כואב לי מאוד. אני לא יכול לשאת את מה שקורה במדינה שלנו... ואני מדבר על עניין מינוי פרופסור חזי לוי למנכל משרד הבריאות.

מהרגע שנודע על דבר מינויו קמו כמה אנשים שלא ממש מפרגנים והוציאו לתקשורת לשון הרע על האיש היקר הזה ועל הדוברת היקרה איילת קידר.

אני ממש לא רוצה להיכנס לפרטים וזה לא מעניין אותי רק דבר אחד אני יכול להגיד ולהישבע שכל מה שפרופסור חזי עשה הוא עשה אך ורק למען האנשים והאנושות.

האיש הזה והדוברת שלו לא גרים בדרום ומגיעים למעלה מעשור כל יום שעה ורבע כל צד אך ורק בשביל לדאוג לנו לתושבי הדרום.

האיש הזה בנה במו ידיו מפלצת ממוגנת בשביל לשמור על אנשי הדרום שגם בשעת מלחמה ירגישו מוגנים. אין מטר בכל ה-20,000 מטר שנבנה פה שאין טביעת אצבע של חזי. אין שולחן ואין כסא וכמובן איש צוות שחזי לא בחר. אין עובד ניקיון שחזי לא מכיר בשמו ותמיד יעצור לשאול בשלומו ואיך אפשר לעזור לו.

חזי לא פחד להתחייב על חדרי ניתוח ולקח על עצמו לבנות חדרי ניתוח מהמתקדמים בעולם. הוא שיפץ מחלקות, שיפץ מסדרונות, החליף דלתות, הזיז קירות, החליף ציוד ישן למתקדם.

חזי הביא את הרופאים הטובים ביותר לפה, אחיות נהדרות ואת הציוד המתקדם בעולם למען תושבי הדרום.

צוות הרופאים והאחיות ועובדי מטבח וניקיון ואנשי ביטחון אוהבים את חזי אהבה של אבא.

הצוות אוהב לבוא לעבודה והחולים נהנים ומקבלים שירות מיוחד בגלל זה. חזי עשה שער מיוחד בבית הרפואה בשביל שאנשים שומרי שבת יוכלו לבוא ולשהות אצלינו ולא יצטרכו לעשות את כל הסיבוב. הוא דאג לכל צלם אנוש שירגיש הכי טוב בזמן שהוא בתוך המתחם שלו.

בחיים חזי לא חשב איך לסיים ולהגיע הבייתה. הוא ישב במשרד עד השעות הקטנות של הלילה בשביל לקדם עוד ועוד. אף פעם לא חיפש כבוד.

הוא הביא דוברת מלכה בפני עצמה נדירה עם לב ענק שעבדה 24 שעות בכל העשור בשביל לעזור למאושפזים ולהעלות להם חיוך גם במצבים הקשים. היא תמיד זמינה לפניות הציבור גם על חשבון המשפחה והילדים שלה.

חברות וחברים אני יכול לספר עוד שעות בשבחו של האיש הגדול הזה... כל כך כואב לי שאחרי עשור של עשיה כלכך מבורכת יש לאנשים אומץ להגיד רע על המלך האהוב הזה.

דבר אחד אני יכול להגיד: אם חזי לא יגיע להיות מנכל משרד הבריאות עם ישראל יפסיד מפקד אמיתי. עם ישראל יפסיד איש שבא מהרפואה. הוא יפסיד בולדוזר שדבק במטרה ונלחם למענה ללא פחד. והוא גם יפסיד 'מענטש'.

חזי אני רוצה לבקש ממך בשם כל עם ישראל שתסתכל קדימה ותלך עד הסוף. תשב על הכסא ותנהיג כמו שרק אתה יודע. עם ישראל זקוק לאיש כמוך. חזי יקר עוף ותחתוך את השמיים.

ידידך עוז, אבי לרר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.