| יום ט"ו סיון ה׳תש״פ 07.06.2020

הרב הראשי לישראל כתב אות בספר התורה הכללי

במעמד חגיגי ומכובד בלשכת הרבנות הראשית לישראל בירושלים, כתב הרב הראשי לישראל הרב דוד ברוך לאו אות בספר התורה הכללי - השמיני - הנכתב זה עתה לאחדות עם ישראל, לצד הרב משה שמואל אוירכמן והסופר הרב אלעד כהן
הרב הראשי לישראל כתב אות בספר התורה הכללי

יו״ר הועד לכתיבת הספר תורה הרב משה שמואל אוירכמן סיפר לרב לאו על השתלשות המבצע אותו החל הרבי בשנת ה׳תשמ״ב ועל השתתפותם של גדולי הרבנים במעמד סיום כתיבת הספר הראשון בנוכחותו של הרב הראשי לתל אביב דאז הרב יצחק ידידיה פרנקל ע״ה, סבו של הרב הראשי הרב לאו.

הרב לאו התרגש מאוד כשיו״ר הועד הרב אוירכמן הציג בפניו תמונה היסטורית מהשתתפות סבו הרב פרנקל ע״ה בטקס סיום הספר תורה הכללי הראשון שהתקיים לפני כארבעה עשורים, בל״ג בעומר ה׳תשמ״ב, על יד ציון הרשב״י במירון.


הרב לאו התקרב עם התמונה ההיסטורית שהוצגה בפניו וצעד לעבר התמונה של סבו העומדת ממוסגרת על קיר לשכתו, תוך התפעלות מהזכות שנפלה לידו לסגור את המעגל ולהשתתף בסיום הספר התורה השמיני לאותו ספר ראשון שסיים סבו הרב פרנקל ע״ה.

את כתיבת האותיות בפרשה האחרונה ניהל ביד רמה הסופר החב״די הרב אלעד כהן משלוחי הרבי בכפר סבא ובמהלכה כיבד את הרב הראשי בכתיבת האות ד׳ המתאימה לשמו הפרטי של הרב.

טרם כתיבת האות נשא הרב לאו תפילה מיוחדת לאחדות עם ישראל והביע התרגשות גדולה מהזכות ליהיות חלק ממבצע כתיבת ספרי תורה כלליים שנכתבו ביוזמת הרבי ואשר בהם נרשמו עד עתה כבר למעלה משני מיליון יהודים כ״י מכל רחבי העולם כולו.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.