צבי סופר | יום י"ב סיון ה׳תש״פ 04.06.2020

רבנים לטראמפ: "הטרור בארה"ב - תזכורת מבורא עולם"

ברקע הוויכוח בין מועצת יש"ע לראש הממשלה נתניהו האם 'טראמפ טוב ליהודים' עם תוכניתו המדינית - במכתב שנשלח הבוקר לנשיא ארה"ב מר דונאלנד טראמפ מ'איגוד רבני ארץ ישראל' ויתפרסם בתקשורת האמריקנית, קוראים הרבנים לנשיא ארה"ב "לחשב מסלול מחדש" ולעצור את הקמתה של מדינה פלסטינית • "הטרור באמריקה - תזכורת מבורא עולם על הסכנה מתוכנית טראמפ"
רבנים לטראמפ:
משמאל: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ (צילום: לע"מ) על רקע הפגנה אלימה מול 770 (צילום: איציק רויטמן)


במכתב שנשלח הבוקר לנשיא ארה"ב מר דונאלנד טראמפ ואמור להתפרסם בעיתונים וברשתות מדיה בכל רחבי ארה"ב בעיקר בריכוזים של  תומכי הנשיא טראמפ, קובע איגוד'רבני ארץ ישראל' בראשות הרב שלום דב בער וולפא כי "הטרור בארה"ב היא תזכורת מבורא עולם לאומה האמריקאית מה יקרה אם חלילה יתממש חזון הקמת מדינה הפלשתינאית."

המכתב עומד להתפרסם במדיה התקשורתית ובעיתונים ברחבי ארה"ב בריכוזים של תומכי הנשיא, במטרה ללחוץ על הממשל לוותר על ההכרה במדינה פלשתינאית. 

את מכתבם פותחים הרבנים לנשיא "בהשתתפות בצערם של תושבי ארה"ב, ובצערך מר טראמפ היקר, על האלימות המשתוללת ברחבי מדינתכם. אתה צודק נשיא נכבד, שאין זאת מחאה, אלא טרור כפשוטו. וככל שיטפלו בעצירתו בצורה בה מטפלים בטרור, כן ייטב לאמריקה ולכל המדינות שהטרור מכה בהן.

הרבנים מזכירים לנשיא טראמפ "אין כמונו מי שחווה זאת על בשרו. עשרות אלפי קרבנות טהורים נהרגו ונפצעו ע"י ארגוני המרצחים. הם רוצים רק למחות, כביכול, "כנגד הכיבוש", אולם למעשה, זה קרוב ל-100 שנים, שאינם חדלים לרצוח ולטבוח ביהודים.

"אין לנו ספק, שיש כאן תזכורת מהקדוש ברוך הוא, המזהיר את ידידתנו הגדולה אמריקה, מאשליית הויתורים לטרוריסטים. וזאת, בין בארה"ב עצמה ובין בהסכמים שאמריקה מגבשת בארץ ישראל", כותבים הרבנים לנשיא האמריקאי.

"ראה מר טראמפ הנכבד מה עושים הטרוריסטים למדינתך, ותבין מה עלול לקרות לתושבי ארצנו, אם חס ושלום תמומש התכנית, להקים "מדינה פלסטינית" בלב יהודה ושומרון. 

"האם היית אתה מסכים, כבוד הנשיא, להקמת מדינת טרור בתוך ארצות הברית? האם תסכים שאלו הזורעים הרס וחורבן, השורפים בניני פאר והבוזזים חנויות, יהיו אחראים על צירים מרכזיים במדינה, ועל חייהם של רבבות תושבים אמריקאים תמימים?

"הרעל אמנם נדמה מבחוץ כסוכריה, שכן במסגרת התכנית יש גם כוונה לספח את יהודה ושומרון למדינת ישראל, אבל כבר זעק הרבי מליובאוויטש, רבי מנחם שניאורסהן, והתריע, כי מדינה פלסטינית היא פיקוח נפש ממש, למליוני יהודים. ולאידך, אין אנו זקוקים לשום הסכם כדי לקבוע שגבולות ארץ הקודש הם אלו שנקבעו בתורת אמת על ידי בורא העולם ומנהיגו. 

את המכתב מסיימים הרבנים "אנא נשיא יקר ונכבד, התבונן נא במכתבנו, ו"חשב מסלול מחדש" בענין "תכנית המאה". אנו מברכים אותך, בברכת הצלחה רבה בהנהגת המדינה הגדולה והחזקה בעולם, ובהשפעה על ידידותיה המדינות שוחרי השלום והחסד. אנו מתפללים, שהנהגתך תימשך לעוד שנים רבות, ומתוך בריאות ושמחה."

מצורף המכתב שנשלח הבוקר לנשיא ארה"ב.

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
חזק כל הכבוד!
י"ב סיון ה׳תש״פ
2.
עובדים עלינו בעיניים
י"ב סיון ה׳תש״פ
אותה תכנית של רבין פשוט עוצמים לנו את העיניים. הגירוש מגוש קטיף חוזר!!!!
3.
כל הכבוד!!
י"ב סיון ה׳תש״פ
בזמן שכולם חוגגים את תוכנית המאה והריבונות.
צריך להשמיע בקול ברור וגדול את דעת הרבי בסכנה הגדולה הכרוכה בתכנית המאה בהקמת מדינה פלסטינית!
(ובכלל בעצם הדיבור והמו"מ כבר יש סכנה כידוע דברי הרבי בזה.)
4.
ל-2 לא מדויק
י"ב סיון ה׳תש״פ
לטראמפ יש כוונות מאוד מאוד טובות, ואפשר לומר שהוא מבין הנשיאים היחידים אוהדי ישראל שהיו. פשוט הוא לא מבין שעצם העובדה של מדינה פלסטינית בישראל זה סכנה והוא חושב שזה יביא לשלום. אחרי שהם הסבירו והמחישו לו את זה, ייתכן מאוד שהוא יבין את העניין ויתקן את מה שצריך.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.