שלמה מן | יום ה' סיון ה׳תש״פ 28.05.2020

שגריר ארה"ב ארז עם חב"ד עוגות לקשישים ניצולי שואה

השגריר פרידמן התארח בבית האריזה של 'כולל חב"ד' יחד עם רעייתו: "אנחנו עוברים תקופה נוראה בכל העולם. האנשים שהיו צריכים עזרה לפני הקורונה - עכשיו צריכים הרבה יותר. בשעה שארגונים מצמצמים את הפעילות - אתם (כולל חב"ד) עושים בדיוק הפוך. אני מאוד מעריך לראות את המסירות שלכם מתוך אהבה ואכפתיות"
שגריר ארה
צילומים: מנדי הכטמן

בערב חג השבועות התארח שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן יחד עם רעייתו במרכז האריזות של 'כולל חב"ד' בירושלים, שם אורזים בין היתר אלפי סלי מזון לקשישים נזקקים שספונים בביתם בשל הקורונה ואין ביכולתם לצאת מהבית. במהלך הביקור, נארזו עוגות גבינה אישיות שיחולקו הבוקר לקשישים ניצולי שואה, יחד עם ארוחות לשבת ולחג השבועות.

השגריר ורעייתו התארחו במסגרת משדר שהועבר ב'זום' לקהל אמריקאי, לרגל החג. במהלך המשדר התארחה שפית מפורסמת בארה"ב שהדריכה איך להכין עוגות גבינה לקראת חג השבועות. 

בנוסף, התארח ילד אמריקאי שגייס לרגל בר המצווה שלו 36 אלף דולר עבור סלי המזון לנזקקים. והיה גם סטנדפיסט מפורסם שסיפר על החוויה שלו באריזת סלי המזון בסוכות האחרון. גם השגריר פרידמן נשא דברים נלהבים במשדר.

זו לא הפעם הראשונה שהשגריר האמריקאי ורעייתו בוחרים להתארח בערב חג בבית האריזות החב"די המפורסם. וגם הפעם, כמו בפעמים הקודמות, השגריר יצא אחוז התפעלות מהמסירות הרבה של המתנדבים למענם של הנזקקים. "כיף להגיע לכאן שוב", אמר השגריר, "אנחנו עוברים תקופה נוראה בכל העולם. האנשים שהיו צריכים עזרה לפני הקורונה - עכשיו צריכים הרבה יותר. בשעה שארגונים מצמצמים את הפעילות - אתם (כולל חב"ד) עושים בדיוק הפוך. אני מאוד מעריך לראות את המסירות שלכם מתוך אהבה ואכפתיות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.