שלמה מן | יום ג' סיון ה׳תש״פ 26.05.2020

אירוע חב"די מרגש וגדול ל-500 נשים המתמודדות עם המחלה

בשל נגיף הקורונה והמגבלות שבאו בעקבותיו, מסגרת התמיכה לנשים מטופלות ומחלימות אונקולוגיות, בדמות אירועים חודשיים לצד יצירת קשר שוטף, המאורגן בידי צעירי חב"ד - נעצרה במעט • אולם בצעירי חב"ד בבתי הרפואה הוחלט להפוך את הקושי להזדמנות של העצמה והתחזקות. "אם אי אפשר לעשות אירוע קטן וחמים של 50 נשים מאותו איזור", אומר השליח ומנהל הפעילות בבתי הרפואה, "נעשה אירוע וירטואלי, אבל ארצי וענק"
אירוע חב
צילומים: צעירי חב"ד

צעירי חב"ד בבתי הרפואה יאחד הערב כחמש מאות נשים מכל רחבי הארץ, המתמודדות עם המחלה רח"ל, באירוע מרגש לרגל חג השבועות, באמצעות משדר מיוחד.

אחת הפעילויות הברוכות של שלוחי ושלוחות הרבי בבתי רפואה, היא הענקת מסגרת תמיכה לנשים מטופלות ומחלימות אונקולוגיות. במסגרת פעילות זו, נערכים בין היתר אירועים חודשיים, לצד יצירת קשר שוטף. 

בעקבות הנגיף והמגבלות שבאו בעקבותיו, המסגרת הזו נעצרה במעט, בשל האיסור הגורף על התקהלות, ובפרט לחולים בסיכון. 

בצעירי חב"ד בבתי הרפואה הוחלט להפוך את הקושי להזדמנות של העצמה והתחזקות. "אם אי אפשר לעשות אירוע קטן וחמים של 50 נשים מאותו איזור", אומר השליח ומנהל הפעילות בבתי הרפואה, "נעשה אירוע וירטואלי, אבל ארצי וענק". 

וכך, יצא לו לדרך האירוע הגדול, בו צפויות להשתתף למעלה מ-500 נשים מכל הקהילות, העדות והמגזרים.

באירוע המגוון תערך פעילות מקיפה, שתשלב בין היתר גם את מצוות הפרשה חלה. לצורך קיום המצווה, כל אישה המתמודדות עם המחלה, קיבלה עד לביתה, מארז מיוחד, ללא עלות, ובו כל מה שצריך להפרשת חלה. מקערה וסינר ממותגים, דרך קמח ושמרים ועד למגנט עם נוסח הפרשת חלה לשים על המקרר.

בערב ההכנה הגדולה לרגל חג השבועות, צפויים להשתתף אומנים שונים, שיעניקו חוויה של ממש למשתתפות: שף טום פרנץ שייתן טיפים על אפיית מאכלי חלב לשבועות, סיון רהב מאיר, מירית הררי ועוד, שיעודדו ויחזקו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.