מערכת COL | יום א' סיון ה׳תש״פ 24.05.2020

הערב > עצרת 'שלושים' לזכרו של השליח הרב זאקליקובסקי ע"ה

הערב יום ראשון, תיערך עצרת 'שלושים' לזכרו של השליח הרב משה זאקליקובסקי ע"ה, מי שזכה בהוראת ובברכת הרבי להיות חבר מערכת ההוצאה לאור של קה"ת במשך קרוב לשישים שנה • במקום שליחותו בדטרויט מישיגן, היה אהוב על כל מכריו ומכיריו, בענווה ובצניעות שימש מופת ודוגמא לחסיד מקושר וירא שמים • רבנים, משפיעים, שלוחים, ועמיתיו לשליחות ולמערכת ההוצאה לאור ידברו על דמותו ופועלו • קישור לשידור החי בכתבה המלאה
הערב > עצרת 'שלושים' לזכרו של השליח הרב זאקליקובסקי ע
השליח הרב משה זאקליקובסקי ע"ה

 

בהוראת הרבי: השליח שזכה להימנות כשישים שנה במערכת ההו"ל של ליובאוויטש

 

קרוב ליובל שנים שימש הרב משה זאקליקובסקי ע"ה, שלוחו של הרבי בדטרויט מישיגן, במגוון תפקידים במסגרת התפתחות המוסדות תחת שרביטו של השליח הראשי יבלחט"א הרב שלום דובער שמטוב שיחי'.

קרוב לשישים שנה שימש הרב משה זאקליקובסקי ע"ה, כחבר מערכת ההוצאה לאור של "אוצר החסידים – קה"ת", כשהוא מעורב במגוון פרויקטים של הוצאה לאור, עריכה והגהה. מאות ספרי חסידות של רבותינו נשיאינו, ומאות ספרים מתורתו של הרבי, יצאו לאור בעזרתו ובזכותו.

בשבת קודש ראש חודש אייר, הלך לעולמו לאחר התמודדות עם המחלה הנוראה ל"ע במשך כמה שנים. היום, ראש חודש סיון, יתאספו מאות ממכיריו ומוקיריו, לעצרת 'שלושים' לזכרו, שתתקיים מפאת ההגבלות באפליקציית ה'זום'.

בין הנואמים והמתוועדים יהיו: מנהל מוסדות 'בית רבקה' הרב יוסף מינקוביץ' – מונטריאול, קנדה; חבר צאגו"ח המרכזית הרב שלום טננבוים, ברוקלין – ניו יורק; מנהל הוצאת הספרים קה"ת הרב יוסף ברוך הכהן פרידמאן – ברוקלין, ניו יורק; הרב יעקב גינזבערג – על תקופת השליחות בפורטלאנד מיין; הרב בצלאל גוטליב – על תקופת השליחות באוק פארק, דטרויט מישיגן; ד"ר מיטשל שיק – על השליחות בבתי הרפואה ובבתי האבות; הרב שאול וילהלם שליח ראשי באוסלו נורבגיה – על ההשפעה על תלמידי ישיבת מ"מ ליובאוויטש בדטרויט; הרב אורי לייבור – מיאמי, פלורידה; הרב דוד אהרון פאלטער – ברוקלין, ניו יורק; מר יעקב רויטמאן – איסט בראנזוויק, ניו ג'רזי.

"והחי יתן אל ליבו" - סיום משניות והתוועדות חסידים בקשר לסיום ה'שלושים' של השליח הרה"ת ר' משה ב"ר דוד העניך ע"ה ז"ל זאקליקובסקי, ביום ראשון בערב, אור לב' סיון ה'תש"פ, בשעה 8 בדיוק, שעון ניו יורק.

לשידור חי באתר המיוחד – RabbiZ.us

קישור לעצרת ה'שלושים' ביישומון 'זום' –

https://us02web.zoom.us/j/7707847881?pwd=c0R2NFJzc2Q5R1hCNHUwbkFZckM4QT09&status=success

קוד המפגש ב'זום' – 7707847881

קוד כניסה למפגש – rabbiz

דרך הטלפון: 13462487799, מספר מפגש – 7707847881, קוד מפגש 074168

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.