שלמה מן | יום כ"ז אייר ה׳תש״פ 21.05.2020

חברה אחת לא הוזמנה למסיבה: הסיפור שמשגע מאות בנות

חני ארגנה עם חברותיה בימי הקורונה אירוע ביתי סגור. לא כל בנות הכיתה הוזמנו לחגיגה ולמסיבה, רק החברות מהמעגל הקרוב. קיומו של האירוע נשמר בסוד, פן ידלוף למישהי שלא הוזמנה. באמצע האירוע נשמעו דפיקות על הדלת. כשנפתחה הדלת, נותרו הבנות פעורי פה. בעבור חני באופן אישי היה ברגע הזה מסר לכל החיים • כל הפרטים על המבצע המקורי שמתקיים בימים אלה בעבור חניכות 'בת מלך' שע"י 'ארגון נוער חב"ד' בראשות הרב אלימלך הרצל
חברה אחת לא הוזמנה למסיבה: הסיפור שמשגע מאות בנות
צילום אילוסטרציה: מנדי לואיס

בתום חודשיים של סגר בבתים בשל הקורונה, עם הכניסה לחודש סיון ולההכנה לקראת חג השבועות - אלפי בנות חב"ד מתאחדות ומתכוננות לקבלת התורה, "כאיש אחד בלב אחד", במבצע ייחודי במסגרת 'בת מלך' שע"י 'ארגון נוער חב"ד' בראשות הרב אלימלך הרצל.

סרטון וידאו מושקע, המלווה באיורים לכל אורכו, שוגר את הבנות.

בסרטון מספרת חני סיפור אישי. היא ארגנה עם חברותיה בימי הקורונה אירוע ביתי סגור. לא כל בנות הכיתה הוזמנו לחגיגה ולמסיבה, רק החברות מהמעגל הקרוב. קיומו של האירוע נשמר בסוד, פן ידלוף למישהי שלא הוזמנה. באמצע האירוע נשמעו דפיקות על הדלת. כשנפתחה הדלת, נותרו הבנות פעורי פה. בעבור חני באופן אישי היה ברגע הזה מסר לכל החיים.

כאן עוצרת חני את סיפורה ומבקשת מהבנות לסיים אותו. על כל בת המשתתפת במבצע לנווט את הסיפור בדרכה, באמצעות שיר, קומיקס או כתיבה. את היצירה יש לשלוח עד ראש חודש סיון לכתובת מייל ייעודית, כאשר הסיומות המוצלחות ביותר, ובעלות המסר החזק והחשוב ביותר, יפורסמו בקרב אלפי החניכות.

"כל בת מקבלת כאן הזדמנות נפלאה ליטול חלק פעיל ולהעביר מסר חסידי באופן אישי ויצירתי לכלל חברותיה החניכות בארץ ובעולם", אומרים לנו ב'בת מלך'. "זאת כמובן מלבד ההתחברות הפנימית של כל אחת מהמשתתפות לתכנים. אין ספק שהמבצע יעורר בקרב הבנות אהבת ישראל, ויכין אותן כפי שצריך לחג השבועות".

צפו בסרטון ובמודעת המבצע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.