צבי סופר | יום כ"ו אייר ה׳תש״פ 20.05.2020

ח"כ השכל העניקה לחני ליפשיץ תעודת הערכה מח"כים ושרים

במפגש מרגש בביתם בירושלים, העניקה חברת הכנסת שרן השכל מ'הליכוד' תעודת הערכה והוקרה ממנה ומחברי כנסת נוספים לשליחה בקטמנדו נפאל הגב' חני ליפשיץ 
ח
"בעבור האהבה הלא נגמרת לעם ישראל": צילום התעודה

חברת הכנסת שרן השכל מ'הליכוד' העניקה לשליחה בקטמנדו הגב' חני ליפשיץ תעודת הוקרה והערכה מטעם עשרות חברי כנסת על פעילותה רבת השנים לצד בעלה הרב חזקי, בסיוע ויצירת פינה חמה ויהודית לכל יהודי וישראלי. כמו ישראלים רבים אחרים שטיילו בקטמנדו, גם שרן השכל עצמה הכירה מקרוב את פעילותם הנפלאה לכל יהודי באשר הוא.

השלוחים הרב חזקי ורעייתו חני מנהלים את בית חב״ד בקטמנדו בירת נפאל מזה 20 שנים, וזוכים להערכה רבה בקרב יהודים וישראלים רבים שמבקרים בצד זה של העולם.

בין היתר, אמרה ח״כ השכל: ״חני והרב חזקי הם סמל לאהבת הזולת, אהבת ישראל, לנתינה ללא גבולות. פעילותם הדיפלומטית היא רבת חשיבות עבור עם ישראל ועבור מדינת ישראל. תעודת ההוקרה שהגשתי היום לחני בשמי ובשם חברי הכנסת מסמלת את ההערכה הרבה כלפיהם וכלפי כל שליחי חב״ד ברחבי העולם.״

על התעודה חתומים עשרות חברי כנסת: יואב קיש, ניר ברקת, אלון שוסטר, מולא פטין, ציפי חוטובלי, גדעון סער, מיכאל מלכיאלי, אבי דיכטר, מיקי זוהר, אופיר כץ, חילי טרופר, משה יעלון, עומר יענקלביץ, יועז הנדל, קטי שיטרית, עוזי דיין, אורי מקלב, טלי פלוסקוב, אורית פרקש הכהן, יעקב מרגי, משה אבוטבול, ינון אזולאי, יזהר שי, מיקי חיימוביץ.

בתגובה, כתבה השליחה:

"תודה לכם חברי הכנסת והשרים, תודה לעם ישראל. ותודה לרבי שלנו, הרבי מליובאויטש. בתעודה אולי רשום את שמי, אבל חזקי - הוא הדוגמא האישית הטובה ביותר שיכלתי לבקש."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.