| יום כ"ה אייר ה׳תש״פ 19.05.2020

מי יזכה השנה בהגרלת ספר התורה של יד לאחים?

התעניינות שיא בהגרלה הנדירה על ספר תורה שעליה הכריז יד לאחים, כאשר לקראת ההגרלה הקרבה ובאה, העשירית במספר, מציפים המוני פונים את מוקד יד לאחים בבקשה להצטרף להגרלה שהכנסותיה קודש לפעילות הארגון.
מי יזכה השנה בהגרלת ספר התורה של יד לאחים?

צוין כי כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו תרם מס' פעמים בעצמו ליד לאחים והפעילות כולה - מאז היווסדות הארגון לפני למעלה מ-70 שנה - הייתה בעידוד, ליווי וברכת הרבי. בהגרלות בשנים קודמות זכו כבר שתי משפחות אנ"ש בספר התורה: משפחת קובלסקי מצפת ומשפחת צירקוס מקרית מלאכי.

כזכור מהשנים עברו, בהגרלה הזו אין מדובר בזכייה באותיות או בעמודים אלא בזכייה בספר תורה שלם. "ההגרלה מעניקה הזדמנות פז לקיים את המצווה בה מחויב כל יהודי: לכתוב לעצמו ספר תורה. הזוכה בהגרלה יוכל לבחור ספר תורה אשכנזי או ספרדי ויקבל גם מימון תהלוכת הכנסת ספר התורה, וכן מודעות רחוב ובעיתונות המבשרות על הכנסת ספר התורה לבית הכנסת שלו", אומרים במוקד יד לאחים.

בני משפחת צירקוס מקריית מלאכי שזכו בספר התורה בעבר והכניסו אותו בחודש אדר השנה ברוב פאר והדר לבית הכנסת המרכזי ב'נחלת הרב חב"ד' בקרית מלאכי, כתבו ליד לאחים מכתב מרגש: "הייתם שליחים נאמנים לדבר עצום שבלעדיכם לא היינו מגיעים אליו, ובזכותכם זכינו. אנו רוצים לציין את תחושתנו כי קיבלנו מאתכם את מלא תשומת הלב ומאור הפנים, וכמאמר חז"ל: 'כל הנותן בעין יפה הוא נותן'.

"ספר התורה שבו זיכיתם אותנו הוא מהודר ביותר, הפרסום שעשיתם לאירוע היה מצוין, וזכור לטוב היחס החם שגיליתם לפרטים הקטנים כמו קישוט הבית ביום האירוע והרכב המפואר לתהלוכת ההכנסה. ככלל, חשנו את האכפתיות שלכם ואת הליווי הנאמן לכל אורך האירוע. ברצוננו להדגיש כי גם קהל המשפחה והידידים חשו במאור הפנים, בהשקעה ובאכפתיות שגיליתם".

אנשי מוקד ההגרלה של יד לאחים מפצירים בציבור שלא לחכות לשעות הלחץ של היום האחרון. "מי שרוצה להיות בטוח בכניסתו להגרלה, מוטב לו שיקדים להירשם".

ההגרלה תתקיים אי"ה ביום רביעי ד' סיון ה'תש"פ - לקראת חג מתן תורה.  לכניסה להגרלה לחצו כאן או חייגו בכל שעה למוקד יד לאחים: 1800-620-640.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.