שלמה מן | יום כ"ד אייר ה׳תש״פ 18.05.2020

חולדאי תובע מרגב רבע מיליון בפרשת דוכני התפילין של חב”ד

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי תובע מהשרה מירי רגב חצי מיליון שקלים בפרשת 'סערת דוכני התפילין' של חב"ד • "לא בחלה בהפצת פייק ניוז והסתה פרועה" • "עיריית תל אביב-יפו איננה אוסרת על הנחת דוכני תפילין אלא להיפך - מתירה את פעילותם ברחבי העיר"
חולדאי תובע מרגב רבע מיליון בפרשת דוכני התפילין של חב”ד
צילום: ארכיון COL

ראש העיר תל אביב הגיש היום (שני) תביעת לשון הרע נגד שרת התחבורה הנכנסת מירי רגב, לאחר שזו לא התנצלה על הטענה לפיה הוא אסר על הצבת דוכני הנחת תפילין של חב”ד.

התביעה, על סך חצי מיליון שקלים, הוגשה על ידי ראש העיר לבית משפט השלום בתל אביב, ובה נטען כי השרה רגב, “לא בחלה בהפצת פייק ניוז והסתה פרועה” נגדו.

עורכי דינו של חולדאי, טל שפירא ומירב בר-זיק, הבהירו כי במידה שיזכה בפיצוי בכוונתו לתרום אותו לישיבה חילונית.

כפי שדווח ב-COL, בנאום בכנס של פעילי ליכוד במהלך מערכת הבחירות האחרונה טענה רגב כי חולדאי אסר על הנחת תפילין במרחב הציבורי בעיר, בזמן שלמעשה הוא התכוון שדוכני הנחת התפילין יורחקו מבתי הספר ומוסדות החינוך - וימוקמו במרחק 100 מטרים לפחות מהם.

במכתב ששלחו עורכי הדין לרגב זמן קצר לאחר האירוע נטען כי מטרתה של השרה בדברים היתה "לעורר סנסציה מול קהל משולהב במהלך תקופת הבחירות, תוך הצגת מצג עובדתי שגוי מיסודו, שנועד לשים את מרשנו כמטרה לשנאה ולבוז, תוך פגיעה בכוונה תחילה בשמו הטוב של מרשנו ובמוניטין הרב שצבר, בין השאר בתפקידו הציבורי כראש עיריית תל אביב יפו".

בהודעת העירייה נמסר אז: "עיריית תל אביב-יפו איננה אוסרת על הנחת דוכני תפילין אלא להיפך - מתירה את פעילותם ברחבי העיר, כאשר ההסתייגות היחידה שנקבעה באופן גורף ביחס לכל דוכן מכל סוג שהוא, היא כי הדוכנים ימוקמו במרחק של 100 מטר לפחות ממוסדות חינוכיים, זאת על מנת לאפשר לילדי העיר מרחב בטוח ונקי מכל השפעה בכניסה וביציאה מבית הספר”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.