שלמה מן | יום כ"ד אייר ה׳תש״פ 18.05.2020

ניצלה את הסגר בכדי לצייר את דיוקנאות הנפטרים שהעריצה

חני חנין, אומנית תושבת שכונת קראון הייטס, ניצלה את ימי הסגר של הקורונה לציור את דיקונאות מזכיר הרבי הרב יהודה לייב גרונר ז"ל ושל הרב אהרן שווי, חבר הבד"צ בשכונת קראון הייטס • "בעיני", אומרת חנין, "הרב שווי היה לא 'רק הרב של קראון הייטס'. הוא היה הרב האישי שלי. גם אחרי הרבה שעות עבודה במשרדו היה מתקשר לבית וזמין סביב השעון לענות ולסייע. הייתה לו רגישות, חמלה וסבלנות להאזין ולשמוע ולהקשיב לפרטים" • "הסיפורים שסיפר הרב גרונר העניקו לנו השראה ועוררו אותנו. גם הרב גרונר העריך את אומנותי והחמיא ללא הרף. כאשר היה מבחין בבעלי, נהג לשאול באיזה ציור אני עוסקת כעת"
ניצלה את הסגר בכדי לצייר את דיוקנאות הנפטרים שהעריצה
ציוריה של חנין (צילום: colive)

זמן ארוך השקיעה חני חנין, אומנית המתגוררת בשכונת קראון הייטס, במהלך ימי הסגר שהתרגשו בשל נגיף הקורונה, לצייר דיוקנאות של מי שלדבריה היו "שתי דמויות הוד של קהילת קראון הייטס ושל משפחת אנ"ש שהלכו לאחרונה לעולמם, בשל הנגיף".

הדמות הראשונה שציירה, היייתה של הרב אהרן שווי, חבר הבד"צ בשכונת קראון הייטס. "בעיני", אומרת חנין בראיון שהעניקה לאתר COLlive, "הרב שווי היה לא רק 'הרב של קראון הייטס'. הוא היה הרב האישי שלי. גם אחרי הרבה שעות עבודה במשרדו היה מתקשר לבית וזמין סביב השעון לענות ולסייע. הייתה לו רגישות, חמלה וסבלנות להאזין ולשמוע ולהקשיב לפרטים".

הרב שווי, היא מספרת, היה מתעניין גם ביצירות האומנות שלה. "הייתי שולחת לו יצירה עם משלוח המנות בפורים", היא מציינת.

הדמות השני שציירה היא הרב יהודה לייב גרונר, מזכירו של הרבי. "הסיפורים שסיפר הרב גרונר העניקו לנו השראה ועוררו אותנו", מספרת חנין. "גם הרב גרונר העריך את אומנותי והחמיא ללא הרף. כאשר היה מבחין בבעלי, נהג לשאול באיזה ציור אני עוסקת כעת.

"ההודעה האחרונה שקיבלתי מהרב גרונר הייתה בשושן פורים האחרון. הוא הודה לי בה על משלוח המנות שהשארתי לו מחוץ לדלת, וסיפר כיצד הציור של הרבי שהוספתי אליו היה מיוחד. יהי זכרם של השניים ברוך".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.