שלמה מן | יום כ"ג אייר ה׳תש״פ 17.05.2020

בכפוף לנהלים: כל מוסדות החינוך יחזרו השבוע למסלולם

רגע לפני חזרה מלאה ללימודים, מנהל התלמוד תורה בכפר חב"ד שיגר מכתב להורי התלמידים שבו פירט להם את ההנחיות | מסכה לכל תלמיד, הצהרת בריאות, מזון מהבית ושמירה על הגיינה
בכפוף לנהלים: כל מוסדות החינוך יחזרו השבוע למסלולם
צילום ארכיון: מאיר דהן

במהלך השבוע הקרוב יחזרו על תלמידי החיידרים ללימודים בבתי הספר, בכפוף להנחיות. מנהל התלמוד תורה בכפר חב"ד שיגר היום מכתב להורי התלמידים שבו פירט את ההנחיות:

במשך תקופה ארוכה שהו ילדיכם בבית, והצוות החינוכי עשה רבות על מנת לשמור איתם על קשר, תוך הפעלת למידה מרחוק, ומתן מענים אישיים וכיתתיים בהיבטים רגשיים, חברתיים ולימודיים.

אנו שמחים על ההחלטה שהתקבלה, בדבר חזרה הדרגתית של מערכת החינוך לשגרה. החזרה לשגרת פעילות ולימודים בתלמוד תורה מציבה בפני כולנו אתגר הכרחי של שינוי התפיסה הבריאותית, וזאת על מנת לצמצם את סיכון ההדבקה וההידבקות בנגיף הקורונה.

החזרה לשגרת הלימודים תהיה על פי תקנות ונהלי משרד הבריאות. הן הצוות והן ההורים, מחויבים לפעול על פי הנחיות אלו.

ציוד מיגון אישי: כל ילד בכיתות ב' ומעלה יחויב להצטייד במסכה אישית ושאותה יעטה במרחבים הציבוריים בתלמוד תורה.

כל תלמיד מכיתה ד' ומעלה יחויב בעטיית המסכה גם בזמני השיעורים בכיתה. יש להקפיד על כך שתהיה מסכה נוספת אחת לפחות בתיק התלמיד.

הצהרת בריאות: הצהרת בריאות היא מסמך חתום עמו יש להגיע בכל יום, המעיד על כך שהילד לא שהה בקרבת חולה קורונה מאומת, אין לו חום מעל 38 מעלות, שיעול, כאב גרון או קושי / קוצר נשימה.

שמירת היגיינה ושטיפת ידיים: במתחם התלמוד תורה יוצבו עמדות היגיינה הכוללות אמצעי ניקוי וניגוב (מגבונים, סבון או ג'ל לניקוי ידיים).

על התלמידים להקפיד במהלך היום על סדר פעולות נכון של שטיפת הידיים עם מים וסבון, לשמירת ההיגיינה האישית.

מזון: כל תלמיד יביא אתו מזון ושתייה למשך כל יום הלימודים. יש לציין בפני הילדים שאין להעביר מזון מתלמיד לתלמיד, וכי יש להקפיד על זמני ארוחות המוגדרים ועל שמירת מרחק של שני מטר מהחברים בכל זמן הארוחה.

תנאי בריאות: במידה ותלמיד יחוש ברע במהלך יום הלימודים – על התלמיד לדווח על כך מיד להנהלת התלמוד תורה, שתפעל בהתאם לנהלי משרד הבריאות ותיידע מיידית את ההורים.

זמני הלימודים: תלמידי כיתות א', ב', ג' החל מיום ראשון (כ"ג באייר), תלמידי כיתות ד', ה', ו' החל מיום שני (כ"ד באייר) ותלמידי כיתות ז', ח' החל מיום שלישי (כ"ה באייר). בשבוע הראשון נלמד מהשעה 08:00 עד השעה 13:30.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.