צבי סופר | יום כ"ג אייר ה׳תש״פ 17.05.2020

הרב דיסקין: "חוסו על ילדיכם ושלחו אותם ללמוד במוסדות"

הגה"ח הרב חיים שלמה דיסקין, שליח הרבי ורבה הראשי של קרית אתא קורא להורים בחיפה והקריות שלא להסס, ולשלוח את ילדיהם למוסדות החינוך: "בבקשה חוסו על ילדיכם ואל תחמירו יותר מידי בשביל ספק-ספק-ספיקא. הם כבר חודשיים בבית"
הרב דיסקין:


הגה"ח הרב חיים שלמה דיסקין, שליח הרבי ורבה הראשי של קרית אתא קורא להורים בחיפה והקריות שלא להסס, ולשלוח את ילדיהם למוסדות החינוך:

"אנא חוסו על הילדים שלכם. אחרי שמשרד החינוך פותח את השערים ונותן רשות ללמוד, אנא שלחו אותם ללמוד. אל תחמירו יותר מדי בספק-ספק-ספיקא של פיקוח נפש של הגוף, צריך קצת להחמיר בפיקוח נפש וודאי של הנשמה שלהם. 

"הם כבר חודשיים בבית, הם כבר גלשו והם כבר ראו דברים שלא צריך - כמה הרבי התחנן לצמצם את החופש הגדול - קיבלנו פה חופש כפוי של חודשיים ועוד מעט שוב חופש, ויש הורים שכל כך פוחדים ורוצים להאריך להם את החופשה עוד ועוד. 

"אנא מכם, הילדים זה הנשמות שלנו. נחוס עליהם ונשלח אותם ללמוד כמה שיותר מהר. ואם מישהו אומר, אחרי הכל יש לי ספק קטן או ספק גדול, האם אנחנו חושבים את אותו דבר גם כשלוקחים אותם לטיולים? 

"בטיולים ובתאונות דרכים מתים הרבה יותר מהקורונה, ולא אנשים עם רקע, ולא קשישים. מתים צעירים יום יום, פצועים והרוגים בתאונות דרכים ואנחנו לא אומרים לא נסע לטיולים בגלל זה. אנשים גם מעשנים סיגריות ויודעים שמתים יום יום גם מסיגריות ולוקחים סיכונים. זה סיכון על החיים שלהם ועל הנשמה שלהם. 

"גם אלו שאומרים, אין הסעות, יש תחבורה ציבורית, אפשר להתארגן שהגדולים יקחו את הקטנים אפשר להתארגן כמה הורים ביחד - אבל אנא מכם שלחו אותם ללמוד וכמה שיותר מהר".

 

צפו בוידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.