| יום כ' אייר ה׳תש״פ 14.05.2020

חמש שעות של תהלוכה מושקעת ועוצמתית במגדל

ל"ג בעומר במגדל זה כבר שם דבר. התהלוכה תמיד מתקיימת בענק וברף הכי גבוה. גם השנה כשהתחילו לדבר ברחבי הארץ על משאית מוצגים שתלווה את התהלוכה במגדל כבר דיברו על. שיירה של משאיות כשמסוק מוביל את השיירה וזיקוקי דינור מאירים את השמים  
חמש שעות של תהלוכה מושקעת ועוצמתית במגדל
התהלוכה הורכבה משיירה גדולה של משאיות שהובילו מוצגי יהדות, מדורות ווירטואליות, מסכי לד, שלל פרסי ענק, והגברה עוצמתית וכאמור בראש כל אלו המסוק שנחת בסופו של דבר במגרש הכדורגל והמריא יחד עם עשרות ילדי מגדל שזכו בהגרלה על הטיסה במסוק. התהלוכה התקיימה במשך 5 שעות כשכל העת היא משודרת לכל בית במושבה בשידור חי שזכה לאלפי צפיות. השילוב בין התהלוכה ברחובות מגדל לבין בתי הישוב לא התבטא רק דרך הצפיה בלייב והיציאה לחצרות הבתים לשמוח עם התהלוכה,
 
אלא גם ביצירות ל"ג בעומר שמאות ילדי מגדל הכינו ואף שלחו תמונות שלהם עם היצירות. ביום ראשון חילקו נוער מגדל בכל בית שקיות ל"ג בעומר עם הערכה המיוחדת,  והחומש המיוחד.
עד ליום שני ב-17:00 בערב, עוד זרמו מאות תמונות מילדי מגדל כשהם מצטלמים על יד שרשרת הלבבות והחומש, ונכנסו כולם להגרלה על טיסה במסוק בזמן התהלוכה. בחצרות הבתים חיכו הילדים והכניסו כרטיס הגרלה, קיבלו ארטיק ואמרו פסוקי תורה. התהלוכה הארוכה הסתובבה ברחבי המושבה כשעל המשאיות מצטרפים עוד ועוד הורים וילדים מרגשים שלא היו מוכנים לוותר על החוויה. 
 
30 ילדים זכו לעלות לטיסה מיוחדת במסוק, זיקוקי דינור האירו את השמים, מראות קודש של הרבי הוקרנו על משאית הלדים, מכתב לאלוקים נשלח בזעקה לגאולה ומדורות לג בעומר ווירטואליות הודלקו על המשאיות. התהלוכה נחתמה בקצה של המושבה כשהרב המקומי וראש המועצה מכבדים ומברכים את הקהל הרב, להטוטן עם מופע אש  מרהיב והגרלות ענק כמיטב המסורת מסיימים את האירוע הגדול לכבודו של רבי שמעון בר יוחאי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.