| יום כ' אייר ה׳תש״פ 14.05.2020

נתניה: אלפים חגגו את ל''ג בעומר מהבתים וברחובה של עיר

עם מעל 20,000 צפיות במהלך השידור החי ברשתות החברתיות ואלפי ילדים והורים שעמדו במרפסות, חגגו את ל''ג בעומר תחת הסיסמה "יחד כל ילדי ישראל" בכל רחבי נתניה
נתניה: אלפים חגגו את ל''ג בעומר מהבתים וברחובה של עיר

גם בל''ג בעומר השנה החגיגות בנתניה נמשכו למרות הקרונה. זו כבר מסורת שאלפים רבים מילדי העיר והוריהם משתתפים בתהלוכת ל''ג בעומר. השנה בשל הקורונה התהלוכה בוטלה, והשלוחים עמדו בפני דילמה, איך ממשיכים את המסורת גם השנה?

ההחלטה היתה להביא השנה את ל''ג בעומר לכלל תושבי העיר ישירות לביתם. ואכן, במשאית השמחה עם כוכב ילדים מוכר לציבור הכללי יובל המבולבל, הביאו פעילי חב"ד את השמחה לכל רחבי העיר. מטבע הדברים לא ניתן להגיע פיזית לכל העיר, לכן האירוע צולם והועבר בשידור חי בדף הפייסבוק העירוני ואכן, מעל 20,000 צפיות של תושבי העיר נספרו תוך כדי השידור החי. מאז המספר כבר עלה להרבה יותר...

שי אוחיון, מפקד האירוע מטעם המשטרה, מספר שהוא התרגש לראות לא רק ילדים אלא גם הורים רבים, רוקדים שמחים וצוהלים במרפסות וברחובות עם ילדיהם.

השלוחים בעיר מבקשים להודות לכל מי שהרים את הפרוייקט הענק והמוצלח של תהלוכות ל"ג בעומר בכל רחבי העיר - להנהלת חב"ד בנתניה בראשות הרב מנחם וולפא רב הקהילה, הרב יצחק טייכטל סמנכ''ל המוסדות ומנהל הפעילות הרב נח סוליש. לרב יעקב מאזוז מנהל בית חב''ד לדוברי צרפתית. ל 32 שלוחי הרבי בנתניה הפרוסים ב 22 בתי חב''ד בכל רחבי העיר והשכונות. להיכל התרבות העירוני בראשות בני אפרים ומנהלת האירועים ציפי ליפשיץ. למנכ''ל "רגעים" משה קייזלר והיחידה לתרבות תורני- רועי זלצר. למשטרת נתניה- מפקד התחנה אסף צור, ליאת יוסף, קצינת המבצעים לירן דנינו, ראש מדור תנועה רון פיק, מפקד האירוע שי אוחיון. למנהלת מחלקת פרסום בעירייה שרון גלנטר. למנהל אגף חדשנות וטכנולוגיה אלון אופיר. לצלם אבירם פריג' על השידור החי. אורי דיגמי מנכ''ל ובעלים ביי אנד דרייב. וכמובן לראש העיר נתניה הגב' מרים פיירברג-איכר.

בנוסף לתהלוכה המרכזית, התקיימו תהלוכות רכבים בכל השכונות, חולקו קרוב ל 10,000 ערכות יצירה לל''ג בעומר. ומעל 4,000 חומשים למשפחות שצילמו את עצמם צופים בתהלוכה או מכינים ערכות יצירה ושיתפו את התמונה ברשתות החברתיות, או עם השלוחים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.