צבי סופר | יום י"ח אייר ה׳תש״פ 12.05.2020

איך תערכו תהלוכה חדשנית עם הילדים בבית? • מיזם חדשני

 השנה יש אפשרות נדירה לרגל המצב, להשתתף בכל תהלוכה ברחבי העולם. יוזמה חדשנית של רשת אהלי יוסף יצחק – תוכנית לעריכת תהלוכה משפחתית: מייצג וירטואלי מרהיב הכולל בתוכו את כל מה שצריך בשביל לערוך תהלוכה משפחתית בבית שלכם. הילדים הופכים להיות המנחים, המדריכים וכמובן הקהל • חובה לכל הורה
איך תערכו תהלוכה חדשנית עם הילדים בבית? • מיזם חדשני

איך תערכו תהלוכה משפחתית? חדשני.

מה שניתן לחוות בתקופה האחרונה כ'משבר' הפך לפרץ של יצירתיות בלתי רגילה בתחום הפצת המעיינות והחינוך. תהלוכות ברחבי העולם נערכות בפלטפורמות אלקטרוניות ובמות מפוארות מוחלפות במשאיות משונעות.

מלבד האפשרות המיוחדת השנה להשתתף בכל תהלוכה ברחבי העולם, בולטת יוזמה חדשנית של רשת אהלי יוסף יצחק – תוכנית לעריכת תהלוכה משפחתית: מייצג וירטואלי מרהיב הכולל בתוכו את כל מה שצריך בשביל לערוך תהלוכה משפחתית בבית שלכם. הילדים הופכים להיות המנחים, המדריכים וכמובן הקהל.

את התהלוכה מובילים צוות שחקני 'הכיתה הוירטואלית' של רשת חב"ד – אשר כבר קרוב לחודש ימים מעבירים את השהות של התלמידים בבית בצורה חוויתית ומלאת תוכן. בהפקה מושקעת של אגף לימודי הקודש ברשת, אנשי התוכן מייצרים שעות גדושות של תוכן לימודי חסידי ומעשיר, המוצג על ידי צוות שחקנים מקצועי. בנוסף התוכנית מכילה: הצגה מושקעת, 12 הפסוקים, תהילים, דברי הרב, שירי ל"ג בעומר.

וכעת, המייצג הוירטואלי המיוחד זמין להורדה לכולם. הצטרפו לאלפי המשפחות ברחבי הארץ, הובילו תהלוכה בבית שלכם!

בנוסף לתוכנת המייצג, יצא אגף חינוכי חסידי ברשת במבצע לדרבון התלמידים להשתתפות ועריכת תהלוכות בעצמם ולכבוד 70 שנה לנשיאות הרבי. בדיווח וצילום של התלוכה אותה הם ערכו או השתתפו ושליחה למוסדות החינוך , יכנסו התלמידים להגרלת ענק כל 71 פרסים יקרי ערך.

הורידו כעת: לחצו כאן>>>

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.