מערכת COL | יום י"ח אייר ה׳תש״פ 12.05.2020

לכבודו של רשב"י: שיירת השמחה כבשה את גן-יבנה

 תהלוכת ל"ג בעומר המסורתית נערכה אמש ערב ל"ג בעומר בגן-יבנה, ב'מתכונת קורונה' - שיירת רכבים עם 'משאית שמחה' ססגונית ומושקעת, שעברו במשך 6 שעות ברציפות ברחובות היישוב, בראשות השליח הרב שניאור זלמן קורנט
לכבודו של רשב
צילום: מענדי ויוסי קורנט

כפי הוראתו ובקשתו של הרבי לערוך מצעד יהודי ברחובה של עיר לכבוד ל"ג בעומר ולכבודו של רשב"י, אמש (שני), בשעות הערב, התקיימה תהלוכת ל"ג בעומר המסורתית בגן-יבנה, ב'מתכונת קורונה' - שיירת רכבים עם 'משאית שמחה' ססגונית ומושקעת, שעברו במשך 6 שעות ברציפות ברחובות היישוב, כשברקע מושמעים ממערכת ההגברה העוצמתית - שירי שמחה, ניגוני מירון, שנים עשר הפסוקים וסיסמאות יהדות.

את השיירה ליווה ברכבו לאורך כל הדרך, שליח הרבי ומנהל בית חב"ד - הרב שניאור זלמן קורנט, רכבו של ראש המועצה מר דרור אהרון, ניידת משטרה ורכבים נוספים.

אלפי תושבים חיכו לשיירת השמחה בכניסה לבתיהם, כשהם שמחים בשמחתו של רשב"י, קיבלו הפתעות ופרסים, ספר מבואר מחמישה חומשי תורה, ועוד.

במהלך השיירה, יצאו לרחוב הורים עם ילדיהם שחוגגים בל"ג בעומר תספורת גיל 3, והזמינו את השליח לגזוז משערות ראשו של הילד, ולברכו שיגדל לתורה לחופה ומעשים טובים. כמו כן, השליח אמר עם תושבים 'לחיים' לרגל יום ההילולא של רשב"י, אודות לתרומתם של ידידי בית חב"ד שתורמים מידי שנה "ח"י רוטל" - כסגולה הידועה.

השיירה נערכה על ידי מועצה מקומית גן יבנה, ומתנ"ס גן יבנה.

כהכנה לל"ג בעומר, בית חב"ד פרסם בשבוע שעבר לתושבים על מבצע הכנת מוצגי אהבת ישראל - אותם יתלו בחזית הבית, ישלחו תמונה וייכנסו להגרלה על אופני הרים יוקרתיות. התגובות היו נלהבות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.