מערכת COL | יום י"ח אייר ה׳תש״פ 12.05.2020

'חב"ד בקמפוס' ארחה את עידן עמדי, עמיר בניון, שולי רנד ועקיבא

הזמרים עידן עמדי, עמיר בניון, שולי רנד ועקיבא הופיעו אמש יחד ב'מדורת הסטודנטים' של חב"ד בקמפוס ואגודות הסטודנטים השונות לכבוד ל"ג בעומר. הסטודנטים צפו במדורה - מהבית
'חב


הזמרים עידן עמדי, עמיר בניון, שולי רנד ועקיבא הופיעו אמש יחד ב'מדורת הסטודנטים' של חב"ד בקמפוס ואגודות הסטודנטים השונות לכבוד ל"ג בעומר.

את האירוע הנחה קובי אריאלי והשתתפו בו גם סיון רהב-מאיר ואמנים נוספים.

במקום המדורות שנאסרו השנה החליטו בחב"ד בקמפוס להפיק מדורה לרווחת ציבור הסטודנטים בארץ שיוכלו לצפות בה מהבית עם שירים, דברי תורה ואוירה חסידית מחשמלת.

הרב חיליק קפלן, שליח חב"ד בקריה האקדמית אונו וממארגני האירוע: 

"ל"ג בעומר, הוא יום שמציין את סופה של המגיפה שפגעה בתלמידי רבי עקיבא משום ש"לא נהגו כבוד זה בזה" ולכן זהו יום שמסמל יותר מכל את האהבה ביננו והערבות ההדדית. על אף האילוצים שהמציאות החדשה יצרה ולמרות החששות אנחנו מרימים את הראש ורוצים לחגוג את היום הזה כמו שצריך ולהראות שאין דבר שהאהבה לא יכולה לנצח"

הרב משה שילת, מנהל חב"ד בקמפוס ישראל אמר:

"לג בעומר מסמל בעירה פנימית, האש שתדלק הערב (ב) במדורה נועדה להדליק בתוכנו את האש של הנשמה וביחד נעלה לגבהים ולעוצמות כפי שלימד אותנו הרבי מליובאוויטש".

אלחנן פלהיימר יו"ר אגודת הסטודנטים הקריה האקדמית אונו:

"בשנים האחרונות חב"ד בקמפוס מהווה חלק בלתי נפרד מפעילות אגודות הסטודנטים השונות בארץ והסטודנטים הם הראשונים שמרוויחים מכך. ל"ג בעומר והמדורה הלילה מהווים הוכחה לשיתוף הפעולה הפורה בינינו שהוא לרווחת כולם". 

הערב הועבר בשידור חי בעמודי הפייסבוק של אגודות הסטודנטים: חב"ד בקמפוס – ישראל, אגודת הסטודנטים האוניברסיטה העברית, הסטודנטים אוני' חיפה, אגודת הסטודנטים אונו, אגודת הסטודנטים אוני' אריאל, אגודת, אגודת הסטודנטים אורט בראודה, אגודת הסטודנטים המכללה האקדמית פרס, אגודת הסטודנטים הפקולטה לחקלאות ועוד.

צפו בוידאו:
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.