שלמה מן | יום י"ז אייר ה׳תש״פ 11.05.2020

יוזמה: תהלוכה וירטואלית נדירה של כל הילדים היהודים ברוסיה

אלפי ילדי רוסיה ישתתפו בל"ג בעומר בתהלוכה ווירטואלית נדירה • עם מוצגי יהדות שהוכנו ע"י מאות ילדים • הגרלה על מטבע שהעניק הרבי • שיאה של התהלוכה תהיה, כאשר במהלך התוכנית יראו וישמעו את הרבי בשיחת קודש ברוסית, שנאמרה במיוחד לילדי רוסיה, ומסירת פ"נ באוהל הרבי, ע"י נציג יהודי רוסיה
יוזמה: תהלוכה וירטואלית נדירה של כל הילדים היהודים ברוסיה
תהלוכת ל"ג בעומר ברוסיה לפני כעשרים שנה

מזה למעלה מעשרים שנה, נערכת במוסקבה בירת רוסיה ביום ל"ג בעומר תהלוכת ילדי ישראל, כתקנתו הקדושה של הרבי, כאשר מדי שנה, עוד ועוד ערים מצטרפים לתהלוכות אלו, הנערכות ע"י שלוחי חב"ד הפזורים בערי השדה ברוסיה וגורמים לקידוש שם שמים גדול.

לאור המצב העולמי עם הזהירות הגדולה עקב נגיף הקורונה והאיסור להתכנסות המונית ברחובה של עיר, יזם רבה של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר, לערוך את התהלוכה בצורה ווירטואלית משותפת לכל ילדי רוסיה; ועל-אף 9 זמנים שונים שישנם ברוסיה, הצליחו המארגנים לסדר תוכנית מרתקת ומלאה, שסוחפת את הרשתות כולם וגורמת להתעניינות גדולה, מצד אלפי משפחות והורים לילדים שכבר נרשמו והבטיחו את השתתפותם.

התוכנית כולה תוכננה ע"י מנהל צא"ח במוסקבה הרב שניאור הלפרין, בקפידה ובהתייעצות עם מומחים מיוחדים והיא תונחה ע"י השלוחים הרב אליהו דיקשטיין והרב אברהם אלימלך גדז', בתלבושת של רבי שמעון בר יוחאי ורבי עקיבא, בשילוב חידות יהודיות, ריקודי שמחה ע"י הזמר החסידי ר' שמחה פרדימן ועוד.

לאחר דברי הרב הראשי, יברך את הילדים הרב יצחק קוגן ב"ברכת כוהנים". הרב אלכסנדר ברדה יערוך "אופשערניש" לילד בבית חב"ד ז'וקובקא ושליח חב"ד במירון הרב יוסף הלפרין יעלה שמן זית בהדלקה בגג מירון, בשם כל ילדי רוסיה.

שיאה של התהלוכה תהיה, כאשר במהלך התוכנית יראו וישמעו את הרבי בשיחת קודש ברוסית, שנאמרה במיוחד לילדי רוסיה, ומסירת פ"נ באוהל הרבי, ע"י נציג יהודי רוסיה ובסיום, הגרלה על מטבע מהרבי, תרומת משפחת קליין - שתוגרל בין הזוכים בתחרות על מוצגי יהדות שהוכנו ויוצגו במהלך התהלוכה.

בתמונות: חלק מהפרסומים לקראת התהלוכה ההיסטורית ברוסיה תהלוכת ל"ג בעומר ברוסיה לפני כעשרים שנה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.